امام جمعه موقت مشهد:

اجرای عدالت راه برون رفت از مشکلات کشور است

حجت‌الاسلام‌ فرزانه گفت: تنها راه برون رفت از شرایط سخت، اجرای عدالت است که این مهم با بهره‌مندی همه مردم از ظرفیت‌های موجود، اجرای دقیق قانون و مقررات برای همه و هم سطح بودن زندگی مسئولان با مردم تحقق خواهد یافت.
کد خبر: ۶۵۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ - 01March 2024

اجرای عدالت راه برون رفت از مشکلات کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «محمدباقر فرزانه» امام جمعه موقت مشهد در خطبه‌های نماز جمعه مشهد  که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی هر کجا نیاز به حضور مردم بوده است، ملت ایران سنگ تمام گذاشتند و همراه با جریان انقلاب اسلامی همراه بوده‌اند.

وی افزود: نقش مردم در عرصه‌های مختلف یک اصل اساسی در دین اسلام است و در واقع نظام اسلامی ریشه در حضور مردم دارد.

امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: دشمن بارها تلاش کرده تا به حریم انقلاب اسلامی دست درازی کند، اما گرفتار عزم و اراده آهنین مردم شهیدپرور شده است.

فرزانه بیان داشت: مردم ولایت‌مدار ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در میادین مختلف مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده‌اند و امروز نیز با حضور پرشور خود در انتخابات مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

امام جمعه موقت مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم عنوان داشت: این مشکلات ریشه در تحریم‌های ظالمانه، مفاسد اقتصادی روزافزون، قصور مسئولان، تجمل‌گرایی، عدم توجه به تولیدات داخلی و اسراف در بخش‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه اگر معیشت مردم به خطر افتد دین هم به خطر خواهد افتاد، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از شرایط سخت، اجرای عدالت است که این مهم با بهره‌مندی همه مردم از ظرفیت‌های موجود، اجرای دقیق قانون و مقررات برای همه و هم سطح بودن زندگی مسئولان با مردم تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار