امام جمعه موقت مشهد:

آیت‌الله رئیسی؛ یک زندگی جهادی داشت/ قدردانی از حضور حماسه‌آفرین مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت

حجت‌الاسلام‌ فرزانه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک عمر زندگی جهادی داشته است و هر مسئولی که می‌خواهد جهت‌گیری‌های درست و عادلانه‌ای داشته باشد و عزیز دل مردم شود، باید چنین ویژگی‌هایی را در خود بپروراند.
کد خبر: ۶۶۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 24May 2024

آیت‌الله رئیسی؛  یک زندگی جهادی داشت/ قدردانی از حضور حماسه‌آفرین مردم در مراسم تشییع شهدای خدمتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نمازجمعه این هفته مشهد به امت حجت‌الاسلام‌والمسلیمن «محمدباقر فرزانه» امام جمعه موقت مشهد در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم عبادی و سیاسی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلیمن فرزانه ضمن تسلیت به خاطر عروج شهادت‌گونه آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور شهید و تشکر از مردم بابت حضور حماسه‌آفرین خود در مراسم تشییع شهدای خدمت، طی سخنانی اظهار داشت: جمعیت تشییع‌کنندگان پیکر شهدای خدمت در مشهد، نزدیک به سه میلیون نفر برآورد شده است‌. مردم با این حضور خود ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس‌جمهورشان، به مسئولین گفتند شخصیتی مانند آیت‌الله رئیسی را حلال مشکلات می‌دانند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، پیامی هم برای جبهه استکبار داشته است، در ادامه یادآور شد: مردم به جهان استکبار نشان دادند از مسئولان و خدمت‌گزاران خود جدا نمی‌شوند با حضور به‌موقع در صحنه، دشمنان این آب و خاک را مانند آشغال به زباله‌دان می‌ریزند.

امام جمعه موقت مشهد با تأکید بر اینکه مسئولان و احزاب مختلف باید پیام حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت را درک کنند، در بخش دیگری از صحبت خود افزود: مسئولان باید بفهمند و متوجه باشند که مردم چه افرادی با چه سیاست‌هایی را می‌پسندند؟ مردم اگر حس کنند که مسئولان حرف آنان را می‌شنوند و دردشان را درک می‌کنند، تمام مشکلات را تحمل خواهند کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های آیت‌‌الله رئیسی که او را از بسیاری دیگر مسئولان متمایز می‌کند، تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی مجاهد، خستگی‌ناپذیر، فداکار، مردمی و بااخلاص بود و همین ویژگی‌ها شخصیت او را به گونه‌ای پرورش داد که امروز عزیز دل یک ملت شده است. وجود چنین ویژگی‌های شخصیتی در شهید رئیسی باعث شد او از همان ابتدای جوانی خدمت به مردم و کشورش را انتخاب کند و علی‌رغم تمام سختی‌ها و بعضا بی‌مهری‌ها، در این مسیر ثابت‌قدم بماند.

فرزانه در پایان خطبه‌های این هفته نمازجمه تأکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی یک عمر زندگی جهادی داشته است و هر مسئولی که می‌خواهد جهت‌گیری‌های درست و عادلانه‌ای داشته باشد و عزیز دل مردم شود، باید چنین ویژگی‌هایی را در خود بپروراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها