عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی قم:

شهید «رئیسی» تابع محض ولایت فقیه بود

حجت‌الاسلام «زمانی» گفت: شهید آیت‌الله «رئیسی» به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد محض داشت، رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تعدادی از وزرا و دولتمردان خون دل‌ها خورند اما آیت‌الله «رئیسی» مجری محض دستورات رهبری بود.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 24May 2024

شهید «رئیسی» تابع محض ولایت فقیه بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسین زمانی» عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی قم امروز (جمعه) در مراسم محوری بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت در مصلای المهدی (عج) بیرجند، اظهار داشت: زمان پیامبر(ص) هم مسلمانان سست عنصر که پشت سر رسول‌الله (ص) نماز می‌خواندند اما دستوراتشان را نمی‌پذیرفتند، اینها را در عصر حاضر هم داشته‌ایم اما شهید «رئیسی» تابع محض ولایت فقیه بود.

وی مردم‌داری و تواضع را از ویژگی‌های مهم شهید جمهور ذکر کرد و بیان داشت: آیت‌الله «رئیسی» از همان ابتدای انقلاب، جهادی و مخلصانه کار می‌کرد و تربیت شده مکتب امام بود، ایشان برای رضای خدا کار و زندگی کرد.

عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی قم تبیین کرد: ایشان به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد محض داشت، رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تعدادی از وزرا و دولتمردان خون دل‌ها خورند اما آیت‌الله «رئیسی» مجری محض دستورات رهبری بود.

حجت‌الاسلام زمانی مطرح کرد: شهید «رئیسی» میانگین بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت در شبانه‌روز کار می‌کرد و معاونت بین‌الملل را در آستان قدس رضوی برای ترویج معارف امام رضا (ع) راه‌اندازی کرد، غالبا خوابش در خودرو بود، جمعه و پنجشنبه نداشت و شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور شهید، خدمت به مردم را از مولایش علی (ع) یاد گرفته بود و انتظار تشکر و دیده شدن نداشت، گفت: اگر کسی مخلصانه برای مردم کار کند و در مقابل ملت متواضع باشد، خداوند مقام او را مرتفع و بلند می‌کند همانگونه که شهید «رئیسی» خالصانه و متواضعانه در جهت رضای خداوند متعال برای مردم کار کرد و خدا به او مقام رفیع داد.

عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی قم خاطرنشان کرد: خداوند محبت و مودت انسان‌های خدمتگزار را در قلب مردم قرار می‌دهد و ملت ایران قدردان مجاهدان و خدمتگزاران خود است و برای آیت‌الله «رئیسی» هم مانند امام راحل و سردار دل‌ها تشییع جنازه تاریخی رقم زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها