امام جمعه تربت جام:

شهید رئیسی تضمینی امیدبخش را از مدیریت طراز انقلاب به یادگار گذاشت

حجت‌الاسلام‌ اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت کوتاهش در ریاست جمهوری تضمینی امیدبخش را از مدیریت طراز انقلاب به یادگار گذاشت، این شهید والامقام، شأنی جز خدمت به مردم برای خود قائل نبود و خودش را خادم جمهور می دانست.
کد خبر: ۶۶۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 24May 2024

شهید رئیسی تضمینی امیدبخش را از مدیریت طراز انقلاب به یادگار گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهان ایشان در سانحه بالگرد هوایی؛ با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و حرکت بر مدار عبودیت و محبت پروردگار متعال طی سخنانی اظهار داشت: اولین گام در مسیر هدایت‌گری؛ مسئله تبیین کارخوب و بد با معروف و منکر ست، به همین دلیل؛ فعالیت‌های فرهنگی، دینی، امر به معروف و نهی از منکر باید در چارچوب قانون انجام گیرد و با قانون گریزان  درحوزه عفاف و حجاب باید برخورد قضایی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسین اسلامی با ابراز گلایه از سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی کشور مانند صداو سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه افزود: جنگ‌ تحمیلی علیه آموزه عفاف و حجاب در جامعه شکل گرفته است، در چنبن وضعیتی؛ چند سریال، فیلم و محصول هنری در حوزه عفاف و حجاب ساخته شده است؟ اصحاب فکر در زمینه رسانه و هنر باید بنشینند و محصول فرهنگی در حوزه ترویج  فرهنگ عفاف و حجاب به جامعه ، جوانان و نوجوانان ارائه بدهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه تربت جام با قدردانی از حضور باعشق و محبت ملت ولایتمدار و انقلابی ایران و نیز اهالی شریف شیعه و اهل سنت تربت جام در تجلیل و تکریم از آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، تصریح کرد: آیت الله رئیسی در دوران خدمت کوتاهش در ریاست جمهوری تضمینی امیدبخش را از مدیریت طراز انقلاب به یادگار گذاشت. ایشان انسانی با تقوا و اخلاق‌مدار بود که در راستای موازین شرعی حرکت می کرد به بیان دیگر؛ رمز ماندگاری ایشان؛ ولایتمداری و دین‌‌داری است. این شهید والامقام، شأنی جز خدمت به مردم برای خود قائل نبود و خودش را خادم جمهور می دانست.

امام جمعه تربت جام همچنین بیان کرد: آیت‌الله رئیسی؛ دارای شخصیتی جهادی، پرتلاش، میدانی و خستگی‌ناپذیر و خدمتگزاری صمیمی و مخلص برای مردم و جامعه و در عمل سرباز ولایت بود. ایشان، کابینه دولت را بعد از ده سال رکود و بدهی‌های سرسام‌آور و با انبوه مشکلات تحویل گرفت و طی سه سال خدمت، همه شاخص‌های کلان کشور مثبت، وضعیت کشور رو به بهبود و شتاب تورم‌ مهار شد. مردم خراسان با حضور میلیونی در مراسم تشییع شهید رئیسی با عشق ،محبت و حماسه خروشان از رئیس جمهور فقیدشان قدرشناسی کردند.

وی در پایان خطبه‌های نمازجمعه تربت جام با اشاره به اینکه بایستی قدردان نعمت ولایت بود، تأکید کرد: ملت ایران یکی از بهترین عناصر را در زیر آسمان از دست داد و باید توجه داشت که همیشه باید قدرشناس ولایت و رهبری بصیر وآگاه انقلاب باشیم که کشور را در این برهه از زمان، که رئیس جمهور نداشت و مجلس شورای اسلامی هم تعطیل شده بود، به خوبی هدایت می کنند و الان کشور در اوج امنیت، آرامش و اقتدار به سر می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها