امام جمعه تربت جام:

شهدای دفاع مقدس و مقاومت؛ شهیدان مبارزه باطاغوت هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی گفت: هرکسی ذره‌ای ایمان به خدا و پیامبر (ص) داشته باشته باشد، نمی‌تواند نسبت به رنج اهالی فلسطین بی‌تفاوت باشد. شهدای دفاع مقدس و مقاومت؛ شهیدان مبارزه باطاغوت هستند و انشاءالله جنگ‌ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ - 20September 2024

شهدای دفاع مقدس و مقاومت؛ شهیدان مبارزه باطاغوت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلی الغدیر این شهر؛ با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و حرکت برمدار عبودیت و محبت پروردگار و همچنین تبریک خجسته میلاد بابرکت پیامبر رحمت و مهربانی؛ حضرت محمد (ص) و فرزندش امام صادق (ع) طی سخنانی اظهار داشت: دین چیزی جز محبت به خدا، اولیای الهی و امت اسلام نیست. خداوند حقیقتی است که همه کمالات، زیبایی ها از او است. مزد رسالت پیامبر (ص) محبت به خدا و اهل بیت(ع) است. 

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت افزود: طاغوت اعظم آمریکا و رژیم صهیونیستی است،افرادی که در مقابل قدرت های سلطه گروظالم نمی ایستاند همراه طاغوت جهنمی خواهند شد. متاسفانه برخی کشورهای به ظاهر اسلامی نه تنها با طاغوت مبارزه نمی کنند بلکه سرباز و مزدور آمریکا و اسرائیل هستند.

امام جمعه تربت جام با اشاره به اینکه هرکسی ذره‌ای ایمان به خدا و پیامبر (ص) داشته باشته باشد نمی‌تواند، نسبت به رنج اهالی فلسطین بی‌تفاوت باشد، در ادامه تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس و مقاومت؛ شهیدان مبارزه باطاغوت هستند و انشاءالله جنگ‌ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: رژیم کودک‌کش وحشی صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است و حد و مرز نمی شناسد و مشغول نسل‌کشی است.

خطیب جمعه تربت جام با اشاره با پروژه نفود دشمنان در جوامع مختلف گفت: اتفاق اخیر در لبنان و انفجار بیسم‌ها درس و عبرت است که مدیران امنیتی درحوزه نبرد الکترونیکی و جنگ های جدید مراقب نفود باشند چراکه دشمن با هر لباسی نفوذ می کند.

وی تاکید کرد: نبرد آخرالزمانی جبهه حق و باطل درحال وقوع است؛ یک طرف جبهه کفر و طرف دیگر جبهه حق با پرچمداری مقاومت است.

اسلامی همچنین یادآورشد: رژیم صهیونیستی با همه جنایاتی که انجام داده به اهداف خودش نرسیده است و جبهه مقاومت با قدرت و اقتدار و رهبری سید مقاومت به پیش می روود و به امید خدا مجاهدان در سرزمین قدس، قدم خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها