برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام+ تصاویر

در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام بر برگزاری برنامه‌ها با اولویت تبیین حقایق دفاع مقدس تاکید شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تربت جام به ریاست «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام، سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام شهیدان و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک تکلیف شرعی، وظیفه انقلابی و ماموریت تشکیلاتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را برای همه مقرر کرده است.

وی افزود: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت فرمانداران به‌عنوان نمایندگان حاکمیت در راستای دستیابی به اهداف کلی انجام وظیفه می‌کنند. در هر حوزه‌ای که لازم به انسجام و بسیج عمومی باشد فرمانداران نقش‌آفرین هستند و بحمدالله فرماندار تربت جام این وظیفه را به خوبی به انجام رسانده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل می‌شود تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها نسبت به گرامیداشت این مناسبت ملی اقدام شود.

این مقام مسئول گفت: تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و ایثارگرانی که در آن مقطع نورانی نقش‌آفرین بودند و همزمان نگاهی تشویق‌آمیز و ترغیب‌آمیز به نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی به‌عنوان یک اولویت در هفته دفاع مقدس دنبال می‌شود چراکه دشمن در جنگ ترکیبی خود جوانان را هدف قرار داده است و این نسل نباید بی‌تعهد نسبت به پیشینه پرافتخار خود رشد کند.

سردار یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس از یک طرف نگاه تجلیلی به پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت را به‌همراه دارد و از طرفی نگاه تبیینی به آینده‌سازان و نوجوانان خواهد داشت تا حقایق بیان شود چراکه دشمن ناجوانمردانه پیگیر آن است که مفاهیم غلطی را در جامعه گسترش دهد و جای خادم و خائن و همچنین شهید و جلاد را عوض کند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس روند اجرای برنامه‌ها باید به سمت تبیین حقایق دفاع مقدس سوق داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه تالیف آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس و نقش شهرستان تربت جام در این حماسه جاوید باید وجهه همت قرار گیرد، ابراز داشت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها یک ساختار مردمی و انقلابی است و باید از هر بستر و ظرفیتی برای ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت استفاده کرد.

در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام، «علی اکرامی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان و جمعی از اعضا گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به ‌منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس ارائه کردند.

برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام+ تصاویر

برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام+ تصاویر

برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام+ تصاویر

برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها