نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان کوهسرخ برگزار شد

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کوهسرخ با حضور سردار یوسفعلی‌زاده برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 15August 2024

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان کوهسرخ برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کوهسرخ به ریاست «رضا رافتی» فرماندار این شهرستان و با حضور سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری کوهسرخ برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان کوهسرخ قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح یادمان شهدای گمنام کوهسرخ، بر فعال‌سازی هیئت‌امنای شهدای گمنام این شهرستان تاکید کرد و پیش نیاز رونق یادمان‌های شهدای گمنام چه در بخش برنامه‌ریزی و طرح‌های ابتکاری و چه در حوزه اجرا و پشتیبانی، تحقق این مهم دانست.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم هر سامان باید خود یادمان‌های شهدای گمنام را اداره کنند، ادامه داد: اگرچه یادمان شهدای گمنام شهر کوهسرخ از شهر فاصله دارد اما آینده درخشانی خواهد داشت مشروط به اینکه به اماکن عمومی شهر الحاق شود تا مدیریت شهری کوهسرخ بهره‌بردار این یادمان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بهره‌مندی از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور جذب اعتبار برای اداره یادمان‌ شهدای گمنام منطقه به‌عنوان چشم و چراغ هر نقطه از استان را مورد تاکید قرار داد.

در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان کوهسرخ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار