امام جمعه نیشابور:

جنایات اخیر لبنان؛ نهایت خباثت اسرائیل را به نمایش گذاشت

حجت‌الاسلام‌ یعقوبی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: این جنایات خبیثانه که در لبنان اتفاق افتاد برای اسرائیل این یک شرمندگی است که در وسایل ارتباطی گوشی‌های تلفن همراه مواد منفجره کار می‌گذارند به طوری که منفجر شود و مردم را به شهادت برساند. 
کد خبر: ۶۹۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ - 20September 2024

جنایات اخیر لبنان؛ نهایت خباثت اسرائیل را به نمایش گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید قاسم یعقوبی» امام جمعه نيشابور در نماز جمعه این هفته؛ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تأکید بر آشنایی خانواده‌ها با وصایای شهدا؛ با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار داشت: این جنایات خبیثانه که در لبنان اتفاق افتاد برای اسرائیل این یک شرمندگی است که در وسایل ارتباطی گوشی‌های تلفن همراه مواد منفجره کار می‌گذارند به طوری که منفجر شود و مردم را به شهادت برساند. 

وی با اشاره به افرادی که به ظاهر طرفدران ازادی و انسانیت هستند، گفت: طرفداران آزادی و انسانیت کجا هستند که این فجایع را محکوم کند و نگویند وقوع چنین جنایاتی حق رسمی اسرائیل است که باید از خود دفاع کند؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی تاکید کرد: کشورهایی مثل بلغارستان، مجارستان و تایوان که تأمین کننده این وسایل ارتباطی بودند؛ باید تحریم شوند چراکه این شرکت‌ها گوش به زنگ اسرائیل هستند و این کارها را با هماهنگی این رژیم کودک‌کش انجام می‌دهند. بر همین اساس بعید نیست که همین کشورها در آینده با همین دست فناوری‌ها، جنایات مشابه را در جای دیگری رقم بزنند.

وی افزود: این کشورها باید تنبیه شوند اما متاسفانه دنیا به این نکته؛ توجه ندارد. البته ما خوشحالیم که سازمان ملل تصمیم گرفت و تصویب کرد که اسرائیل باید در ظرف یک سال سرزمین‌های ا اشغالی را تخلیه کند اما نگرانیم از سازمان مللی که پشتوانه اجرایی ندارد ولی برای افکار عمومی مصوبه خوبی است که دنیا بداند این رژیم اشغالگر است.

امام جمعه نیشابور با اشاره به ترس و هراس رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان گفت: مقاومت چه کرده است که این‌ها این طور سراسیمه شدند؟ حزب‌الله لبنان مراکز جاسوسی و جاسوس پروری را در فلسطین اشغالی با خاک یکسان کرد و تعداد زیادی از افراد و سران آنها را به هلاکت رساند.

امام جمعه شهر نیشابور در پایان صحبت خود یادآور شد: در حال حاضز؛ شهرک های شمالی رژیم صهیونیستی تخلیه شده و ۱۰ هزار نفر از ساکنان این رژیم در هتل ها و مدارس پناه گرفته‌اند به طوری که اسرائیل بایستی در سه وعده به آنها سرویس‌دهی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار