حوادث تلخ انفجار پیجرها در لبنان نشان از خوی درندگی دشمن است

حجت الاسلام «دانیاری» گفت:حوادث تلخ انفجار پیجر‌ها در لبنان نشان از خوی درندگی دشمن دارد و اینکه جنگ وارد فاز جدیدی شده است.
کد خبر: ۶۹۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ - 20September 2024
حوادث تلخ انفجار پیجرها در لبنان نشان از خوی درندگی دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «دانیاری» امام جمعه شهرستان بدره در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهارداشت:انفجار پیجر‌ها در لبنان نشان داد که مسؤلان نسبت به فرمان هوشمندانه رهبری معظم مبنی بر تکیه بر توان داخلی بیش از هر زمانی توجه داشته باشند. 
 
 وی افزود:حوادث تلخ انفجار پیجر‌ها در لبنان نشان از خوی درندگی دشمن دارد و اینکه جنگ وارد فاز جدیدی شده است. 
 
حجت الاسلام «دانیاری» گفت:انتظار ملت ایران از مسئولان، اصحاب سیاست و دستگاه دیپلماسی و امنیتی این است که با چشمان بازتر حرکت کنند، نگاهشان به سخنان رهبری معظم و هدایت ایشان باشد هوشمندی لازم در این مسیر ضرورت مضاعف نسبت به سابق است.
 
 امام‌جمعه بدره گفت: آمریکا برادری ندارد، ما تجربه تلخ برجام را داریم که نقض عهد ننگین برجام از سوی ترامپ جنایتکار و تشدید تحریم‌های ظالمانه تجربه تلخ اعتماد به آمریکا در چند سال اخیر است.
 
 
 وی افزود:فرمان تکیه بر تولید ملی امروز بیش از هر زمانی خودش را نشان داد، زمانی فرمودند استفاده از واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع، عده‌ای گفتند اینها از دنیا فاصله گرفته‌اند، اما دنیای وحشی استکبارجهانی نشان داد که با همین وسائل ارتباط جمعی هم به جان مردم افتاده‌اند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها