امام جمعه تربت جام:

وحدت؛ خط مقدم جبهه حق است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گفت: امروز وحدت را خط مقدم جبهه حق می‌دانیم. چه مسلمان سنی مذهب در غزه و چه شیعه لبنانی؛ همگی در حال مبارزه و نبرد با رژیم صهیونیستی هستند، بر همین اساس؛ پیروزی از آن جبهه حق و مقاومت خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 25September 2024

وحدت؛ خط مقدم جبهه حق استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛ آئین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، صبح امروز با حضور مسئولان محلی در تالار وحدت تربت جام برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در این برنامه؛ ضمن تجلیل از ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت طی سخنانی اظهار داشت: ایثار زیباترین و با فضیلت‌ترین اخلاق و ارزش اسلامی و دینی و کرامت الهی و بندگی خدا است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم یک زندگی اخلاقی، انسانی، دینی و الهی داشته باشیم باید اهل ایثار باشیم و اگر جامعه اهل ایثار نباشد آن جامعه انسانی و قرآنی نیست بلکه جامعه حیوانی و جنگلی است.

امام جمعه تربت جام در پایان صحبت خود تصریح کرد: امروز وحدت را خط مقدم جبهه حق می‌دانیم. چه مسلمان سنی مذهب در غزه و چه شیعه لبنانی؛ همگی در حال مبارزه و نبرد با رژیم صهیونیستی هستند، بر همین اساس؛ پیروزی از آن جبهه حق و مقاومت خواهد بود.

حفظ نظام؛مهم‌ترین معروف

در بخش دیگری از این مراسم؛ «حسین جمشیدی» فرماندار تربت جام، ضمن تجلیل از شهدای دفاع مقدس، مقاومت و تکریم ازایثارگری رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی، طی سخنانی یادآور شد: مهمترین معروف حفظ نظام و افزایش سرمایه اجتماعی و امید آفرینی و امید به آینده کشور، تلاش و کوشش در خدمت رسانی به مردم و انتقال فرهنگ ایثار وشهادت و مقاومت به نسل جوانی است که دوران دفاع مقدس را درک نکردنده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها