قدردانی استاندار خراسان رضوی از حماسه حضور مردم استان در بدرقه شهدای خدمت

نظری در پیامی از حماسه حضور مردم خراسان رضوی در بدرقه آیت الله رئیسی و شهدای خدمت قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۶۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱ - 24May 2024

قدردانی استاندار خراسان رضوی از حماسه حضور مردم استان در بدرقه شهدای خدمتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان خراسان رضوی در بدرقه سیدالشهدای خدمت؛ «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و همراهان این شهید تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
مردم ولایتمدار و قدرشناس استان خراسان رضوی، شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و شهدای خدمت که بر پای‌بوسی حضرت رضا(ع) و دستبوسی محرومان افتخار می‌کردند، امروز بر فراز قلوب و دستان شما تا بهشت ابدی بدرقه شدند. 

آفرین بر شما مردم ولایتمدار و غیور که پاسخ خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه آن شهید جمهور و همراهشان را با قلوب مملو از عشق و محبت خویش دادید. رحمت خدا بر شما مردم خراسان که با بصیرت خویش قدردان خادمین صدیق خود هستید.

تحیت خدا بر شما که چشم دشمن خیره سر نظام را کور کردید و با حضور خویش لرزه بر اندام آنان مستولی نمودید.

سلام خدا بر شما که نظام و کشور را با حضور خویش بیمه کردید و درود بر شما که به تاسی از امام خویش، سرو قامت و مستحکم در برابر همه توطئه‌های خارجی و داخلی همچون سد محکمی ایستاده و دل امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را شاد کردید.

ما خدمتگزاران شما نه تنها از داغ از دست دادن سیدالشهدای خدمت؛ شهید آیت‌الله رئیسی و یاران باوفای ایشان دلسرد نشده‌ بلکه به واسطه حضور وفادارانه و پرشور شما دلگرم‌تر از همیشه در عرصه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه و آبادانی ایران اسلامی استوارتر و کوشاتر از قبل خواهیم بود و از امام هشتم؛ علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا می‌خواهیم که این مردم قدرشناس و رهبر شایسته آنان را در کنف لطف و رحمت و عنایات خویش قرار دهد، باشد که سعادت دنیا و آخرت نصیب همه ما گردد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها