استاندار خراسان رضوی:

اخلاص و مجاهدت ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی بود

«نظری» مجاهدت و اخلاص را از جمله ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور و در عرصه خدمت میدانی به مردم یک فرهنگ را پایه‌گذاری کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ - 21May 2024

اخلاص و مجاهدت ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم ترحیم شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان شهید وی در حادثه سقوط بالگرد که در محل مسجد امام رضا (ع) استانداری برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم و خانواده شهدا، اخلاص و مجاهدت را دو ویژگی برجسته شهید جمهور دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور کشورمان در میدان سخت مبارزه با دنیای استکبار برای حل مشکلات مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و زیرساختی که کار دشواری است حضور میدانی داشتند.

وی گفت: همه افتخار ما این است که در مسیری که ائمه اطهار علیهم‌السلام پایه‌گذاری کردند حرکت کنیم و اگر افتخاری معنوی مثل شهادت نصیب ما می‌شود در نتیجه لطف ائمه اطهار است.

استاندار خراسان رضوی افزود: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا (ع) و تولیت وقت آستان قدس رضوی بودند لذا حتما حکمت‌هایی وجود دارد که در ایام ولادت امام مهربانی‌ها توفیق شهادت نصیب خادم ملت شد که البته ما توفیق درک آن را نداریم.

نظری ضمن بیان اینکه شهادت جز با مجاهدت حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: همه آن‌هایی که در میدان خدمت صادقانه قرار می‌گیرند باید تاب‌آوری لازم را داشته باشند لذا اخلاص اگر بود تاب‌آوری و مقاومت وجود خواهد داشت.

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد دیگر شهدای این حادثه دردناک از جمله استاندار و امام جمعه آذربایجان شرقی ادامه داد: ما به‌ وجود شخصیت‌هایی مثل شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مخصوصا در مسند ریاست جمهوری مفتخریم، چراکه ایشان فرهنگ خدمت جهادی و بی‌منت را بنا گذاشتند.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: ما نسبت به از دست دادن شخصیت‌های بزرگی مانند رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ناراحت هستیم اما مسیر انقلاب با خدمت به مردم با قوت تداوم پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نباید به جریان جاری خدمت‌رسانی به مردم خدشه وارد شود بلکه در این شرایط باید پرقدرت‌تر از قبل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها