مدیرکل اداره هنر‌های نمایشی:

انتخابات در هم‌گرایی و هم‌افزایی هنرمندان نقش مهمی دارد

نظری گفت: انتخابات مجلس نقش مهمی در استحکام و پیشرفت کشور دارد و باید حوزه فرهنگ را بیش از پیش تقویت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 02March 2024

انتخابات در هم‌گرایی و هم‌افزایی هنرمندان نقش مهمی داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «کاظم نظری» مدیرکل اداره هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: انتخابات نقش مهمی در استحکام و پیشرفت کشور، همگرایی و هم‌افزایی هنرمندان دارد و در تعیین سرنوشت مردم نقش اساسی را بازی می‌کند.

نظری افزود: حضور هنرمندان و کسانی که چهره‌های فرهنگی دارند و الگو برای مردم این کشور هستند تاثیر زیادی دارد. از همه مهم‌تر این است که به هرحال بتوانیم انتخاب درستی را داشته باشیم و افرادی که دل در گرو این نظام و فرهنگ دارند برگزینیم، زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و باید حوزه فرهنگ و هنر را بیش از پیش تقویت کرد.

مدیرکل اداره هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ان‌شاءالله افرادی که توسط مردم شریف ایران انتخاب می‌شوند و همچنین هنرمندان انتخاب می‌کنند افرادی باشند که انسان‌های موثری باشند و بتوانند به حوزه فرهنگ و هنر کمک شایانی کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: ما همه عزیزان و هنرمندان را دعوت می‌کنیم که ان‌شاءالله در این حرکت باشکوه و انقلابی حضور چشمگیری داشته باشند تا با انتخاب درست، افرادی را برای خانه ملت انتخاب کنند که بتوانند خدمتگزار به فرهنگ و هنر این کشور باشند.

نظری درباره بیانیه هنر‌های نمایشی گفت: به هرحال ما روز جمعه ساعت ۱۰ در تالار وحدت یک گردهمایی داریم و همه هنرمندان را دعوت کردیم تا در آنجا حضور پیدا کنند، ما در آنجا صندوق هم گذاشته‌ایم که از این حضور با شکوه انقلاب اسلامی بهره ببریم. 

مدیرکل اداره هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تئاتری‌ها اولین چراغ جشنواره فجر را روشن می‌کنند و قطع به یقین حضور هنرمندان حوزه هنر‌های نمایشی در انتخابات امروز چشمگیر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار