با صدور پیامی؛

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی از حضور پرشور مردم قزوین در انتخابات قدردانی کرد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با صدور پیامی از مردم متدین و انقلابی قزوین به سبب خلق حماسه ای دیگر تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 02March 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان های قزوین و زنجان با صدور پیامی از مردم متدین و شهید پرور قزوین جهت حضور پرشور و حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر بعمل آورد.

در متن این پیام آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
  
به عنوان سرباز و خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برابر پروردگار متعال پیشانی بر سجده گاه میگذاریم و بواسطه وجود چنین مردمانی که حافظ دین و وطن در برابر دشمنی ها و انحرافات هستند به درگاهش شکرگزاری می نماییم.

آری، مجدداً مردم غیور ایران اسلامی ثابت کردند که تا پای جان به عهد و پیمان خود با آرمان‌های امام راحل، امام خامنه ای عزیز( مدظله‌العالی) و شهدای گرانقدر وطن و حرم وفادار هستند و این بار نیز همچون گذشته در عرصه خطیر انتخابات با تک تک آرای خود به نبرد با دشمن رفتند و میدان را خالی نگذاشتند.

 اکنون که برای چندمین بار مردم بزرگوار ایران با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رای نقشه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کردند و نشان دادند که در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی از مسوولان پیشتازتر هستند بر کارگزاران  خصوصاً نمایندگان منتخب ضرورت دارد که وجود چنین مردمانی را که حقیقتا ولی نعمت هستند را غنیمت شمرده و در تمام دوران خدمت و مسوولیت خود ذره ای کوتاهی به خود در انجام امور راه ندهند و برای رفاه، پیشرفت و تعالی آنان حداکثر تلاش و کوشش خود را انجام دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، ضمن عرض خسته نباشید به تمامی دست اندرکارن، ارگان ها و سازمان های دخیل در انتخابات از جمله نیروهای انتظامی و نظامی از امت متدین، انقلابی و همیشه در صحنه قزوین به جهت حضور پرشور و حماسی در عرصه انتخاب و داشتن بصیرتی کم نظیر تقدیر و تشکر بعمل می آورد و  اعلام می دارد که ارتشیان سرافراز تا آخرین قطره خون خود از آرمان های والای آنان حفظ و حراست خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان های قزوین و زنجان 
سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار