فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی کنگره ملی شهدا در خوزستان است

سردار شاهوارپور گفت: ادای دین به شهدا یکی از اهدافی است که در دومین کنگره ملی شهدای استان خوزستان دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۶۵۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 03March 2024
نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی کنگره ملی شهدا در خوزستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه درخصوص برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان خوزستان اظهار داشت: برای دومین اجلاسیه 24 هزار شهید استان برنامه‌ریزی مفصلی صورت گرفته است و 17 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا این برنامه اجرا خواهد شد و مدعوینی از سراسر کشور در این برنامه شرکت می‌کنند.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا افزود: خانواده معظم شهدا میزبان این برنامه هستند و اقشار مختلفی از مردم به این کنگره دعوت شده‌اند.
 
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطرنشان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و پیکر پاک بیش از 900 شهید نیز هنوز به خاک وطن بازنگشته است. ادای دین به شهدا یکی از اهدافی است که در دومین کنگره ملی شهدای استان خوزستان دنبال می‌کنیم.
 
سردار شاهوارپور یادآور شد: یک نمایشگاه بزرگ نیز در ورودی محل کنگره پیش‌بینی شده است و روایت‌های مختلف صوتی،تصویری و نمایشگاهی از شهدا در این مکان ارائه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این برنامه در سالن منتظران ظهور در جاده ساحلی برگزار می‌شود، گفت: در روزهای 15 و 16 اسفندماه نیز برنامه‌ای ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا می‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: از 19 اسفندماه نیز نمایش بزرگ «آستان عشق» که روایت زنده و بسیار فاخری از تاریخ پیامبران تا انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است، برگزار می‌شود.
 
سردار شاهوار پور با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تولید محتوا در زمینه پاسداشت شهدا باید افزایش پیدا کند، از این رو هر چه برای شهدا کار انجام شود، باز هم کم است. امیدواریم با حضور مردم یک رویداد بسیار زیبا و فاخر در دومین کنگره ملی شهدای استان خوزستان ارائه شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار