وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایشگاه قرآن کریم باید در همه استان‌ها برگزار شود

«اسماعیلی» گفت: باید رویدادهای مهم روزانه از جمله حفظ قرآن کریم ویژه گروه‌های سنی مختلف در نمایشگاه قرآن کریم برگزار شود.
کد خبر: ۶۵۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ - 03March 2024

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نمایشگاه قرآن کریم باید در همه استان‌ها برگزار شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (یکشنبه) در نشست شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ۲۰ جلد کتاب هم از اندیشمندان مسیحی لبنانی در خصوص اهل بیت عصمت و طهارت (علهیم‌السلام) به تدریج در حال ترجمه و آماده‌سازی برای چاپ است که در این خصوص از موسسه ایران تشکر می‌کنم.

اسماعیلی همچنین افزود: کشتار بی‌رحمانه صهیونسیت‌ها در حال عادی شدن است و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی رخ دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عین حال با بیان اینکه نمایشگاه قرآن کریم باید در همه استان‌ها برگزار شود، تاکید کرد: باید رویدادهای مهم روزانه از جمله حفظ قرآن کریم ویژه گروه های سنی مختلف در حاشیه این نمایشگاه برگزار شود.

وی همچنین به تجلیل از خادمان قرآنی اشاره کرد و افزود: آیین تجلیل از دعاخوانان برجسته و پیشکسوت تهرانی در آستانه ماه مبارک رمضان در انجمن مفاخر فرهنگی برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات با سلامت کامل برگزار شد تا جایی که همه در جریان تعداد آرا و شرکت کنندگان قرار گرفتند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران تصریح کرد: براساس آمار، مناظرات و گفت‌وگوهایی که در بستر نمایشگاه رسانه‌های ایران انجام شد، تاثیرگذار بوده است تا جایی که بیش از ۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند. این درحالی است که نمایشگاه مطبوعات در روزهای تعطیل انجام نشد.

وزیر فرهنگ در عین حال با اشاره به حضور هنرمندان در تالار وحدت برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: برای روز انتخابات اقدامی انجام شد که از تدبیرکنندگان آن تشکر می‌کنم، احساس می‌شد نیاز به کنش‌گری جدیدی داریم در همین راستا به جمع بندی رسیدیم تالار وحدت را کانون اجتماع هنرمندان در روز انتخابات قرار دهیم؛ در روز ۱۱ اسفند صفی که ایجاد شده بود به بیرون از تالار می‌رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار