استاندار خراسان شمالی:

ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت همانند ترویج احکام دین باید به صد زبان نشر و ترویج داده شود

حسین نژاد گفت: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت همانند ترویج احکام دین است که با صد زبان جهانی باید نشر و ترویج داده شود.
کد خبر: ۶۵۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 04March 2024
ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت همانند ترویج احکام دین باید به صد زبان نشر و ترویج داده شود«محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن قدردانی از حماسه حضور مردم شریف استان در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت همانند ترویج احکام دین است که با صد زبان جهانی باید نشر و ترویج داده شود.
 
این مسئول با تأکید بر اینکه باید محتوای ارزش‌های دفاع مقدس در محیط مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چیده شود، افزود: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و اکثریت جوامع می‌توانند از محتویات مرکز فرهنگی بازدید کنند و اگر سوالی در ذهن داشتن بپرسند و یا تحقیق کنند. نشر فرهنگ ایثار و شهادت چیزی جز نشر ارزش‌های دینی نیست.
 
حسین‌نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس تجسم عاشورای حسینی است، گفت: با تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی می‌توانیم وظیفه شرعی خود را نسبت به تکالیف شرعی و تمام خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان انجام دهیم. یاد و خاطره بزرگ مردان را در تاریخ ثبت کرده تا این فرهنگ و حماسه را به نسل‌های آینده ایران سرافراز و تمام جهانیان بشناسانیم.
 
استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: تاکنون پروژه‌های بسیاری در خراسان شمالی افتتاح شده، اما اهمیت تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بسیار بالاست، زیرا حس  ادای دین به سه هزار شهید و هفت هزار جانباز و کل جامعه ایثارگری این استان را داریم. با تلاش‌های شبانه روزی امیدواریم هرچه سریعتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به بهره برداری کامل برسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار