جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

پیشکسوتان دفاع مقدس می‌توانند در رفع موانع و محدودیت‌ها مؤثر باشند

کیوان گفت: تمامی اقشار به ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس که تجربه رفع موانع و محدودیت‌ها را در دوران جنگ تحمیلی دارند، می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را پیرامون موضوعات فوق به دبیرخانه بسیج شهرستان واقع در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان ارائه دهند.
کد خبر: ۶۵۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 04March 2024

پیشکسوتان دفاع مقدس با تجربه جنگ تحمیلی می‌توانند در رفع موانع و محدودیت‌ها مؤثر باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه پیش رویداد تخصصی علمی با موضوع حل مسائل نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان شیروان امروز (دوشنبه) به همت حوزه بسیج ادارات در محل نیروگاه شیروان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی کیوان» جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان ضمن تبریک حضور شکوهمندانه مردم شریف شیروان در انتخابات، اظهار داشت: طرح‌های تخصصی کارگروه‌های شش گانه در موضوعات تربیت و آموزش، اقتصاد و زیربنایی، سلامت و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی، علم، تحقیقات و فناوری و زنان و خانواده با حضور و هم اندیشی نخبگان و صاحب نظران عزیز شیروانی در جهت رفع محدودیت‌های موجود و رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه صنعت، کسب و کار و رفاه اجتماعی مثمر ثمر باشد.

وی افزود: تمامی اقشار به ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس که تجربه رفع موانع و محدودیت‌ها را در دوران دفاع مقدس دارند، می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را پیرامون موضوعات فوق به دبیرخانه بسیج شهرستان واقع در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان ارائه دهند تا با نقش آفرینی نخبگان و صاحب نظران در قالب هیئت‌های اندیشه ورزی و ارتباط صنعت و دانشگاه و واحد‌های فناور در راستای حل مسائل صنعت با استفاده از ظرفیت اقشار بسیج اقدامات مؤثری انجام شود.

در ادامه «حامد اسماعیلی» رئیس نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان ضمن تشریح مسائل صنعت نیروگاهی کشور، گفت: واحد پنج گازی نیروگاه شیروان پس از ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ ساعت کارکرد معادل برای انجام اورهال و ارتقا در اختیار پیمانکار قرار گرفت و پس از انجام برنامه تعمیراتی پیش‌بینی شده به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه تعمیراتی، منجر به ارتقای ۱۲ مگاواتی توان تولیدی این واحد شده است، متذکر شد: تعمیرات کامل ژنراتور، ارتقای محفظه‌های احتراق و تعویض و ارتقای پره‌های ثابت و متحرک ردیف ۱و۲ توربین از جمله اقدامات انجام شده در مدت زمان تعمیرات واحد پنج گازی این نیروگاه بوده است.

در پایان از طرح‌ها و نظرات اعضای جلسه در خصوص بهبود وضعیت صنعت شهرستان شیروان استقبال کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار