فرمانده سپاه دشتی:

عزم راسخ مردم در جشن ملی انتخابات لبیک به ندای رهبر انقلاب بود

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» گفت: بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردم در جشن ملی انتخابات با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه بود.
کد خبر: ۶۵۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 04March 2024

عزم راسخ مردم در جشن ملی انتخابات لبیک به ندای رهبر انقلاب بودسرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی‌تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با اشاره به حماسه  آفرینی مردم  ولایت مدار خطه پرافتخار دشتی‌ در یازدهم اسفند اظهار داشت: حضور دشمن شکن واقتدارآفرین مردم پاک نهادو دین‌مدار شهرستان دشتی همزمان با ملت سرافراز ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان یک حماسه بی بدیل است.

وی در این خصوص افزود: بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردم در جشن ملی انتخابات،با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه بود.

سرهنگ زارعی تبار گفت: آنچه که در این میان حائز اهمیت است وظیفه بزرگ و سخت مسئولان در قبال رای هوشمندانه مردم در انتخابات اخیر است.

وی تصریح کرد:برجسته ترین مصداق شکرگزاری در قبال این رای هوشمندانه، خدمت بیدریغ و رفع مشکلات و تنگناها از ساحت زندگی مردم است که امید می رود در سایه تلاش و اهتمام مجدانه نسبت به پیاده سازی تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری، این امر محقق شود.

فرمانده سپاه دشتی بیان داشت:حماسه‌ ماندگار و به یادماندنی یازدهم اسفند باعث سربلندی کشور عزیزمان ویاس وناامیدی دشمنان قسم خورده‌ی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار