برگزاری همایش حقوق شهروندی ایثارگران زنجان

همایش حقوق شهروندی ایثارگران استان زنجان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. 
کد خبر: ۶۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 04March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، همایش حقوق شهروندی ایثارگران استان زنجان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور «امید چوپان‌کاره» مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران، «قاسم یارمحمدی» معاون قضایی دادگستری، «حسن بیگدلی» رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان زنجان، « مرتضی شهامی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، «جعفری» مشاور امور ایثارگران استانداری، «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسؤولان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

«عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا راه را به ما نشان دادند و شهدا شاهد و ناظر اقدامات هستند که امیدواریم همیشه حال و هوای شهدایی داشته باشیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه خون شهدا خدمات موثری در کشور داشته، تصریح کرد: به عنوان یک خدمت‌گذار کوچک در بنیاد شهید برای ۶۰ هزار ایثارگر خدمات ارائه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز شهید قرار داریم، تاکید کرد: برنامه‌های روز شهید باید به صورت مردمی اجرا شود و امیدواریم با عنایت شهدا خدمات ارزنده و شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه دهیم، هرچند خدمات ما در مقایسه با ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بسیار ناچیز است.

برزگر با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند قدردان نظام هستند و هر چه خدمت کنیم به مردم کم است چراکه مردم ایران شایسته خدمات بهتر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین با تاکید بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ولی در حال حاضر به یک دستگاه خدمت‌رسان‌ تبدیل شده که امیدواریم با مشارکت سایر دستگاه‌ها بتوانیم خدمات مطلوب به این عزیزان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها