رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با کارکنان دادسرای نظامی چالوس دیدار کرد+ تصاویر

حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران در سفر به شهرستان چالوس، با کارکنان دادسرای نظامی ناحیه دیدار و از آنها تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۵۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 04March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران در سفر به شهرستان چالوس، با کارکنان دادسرای نظامی ناحیه دیدار و از آنها تقدیر کرد.

حجت الاسلام زارعی کیاپی اظهار داشت: اگر خداوند را ناظر و حاضر بر کارمان بدانیم، نه تنها در انجام وظایف خسته نخواهیم شد، بلکه عاشقانه در پی آن خواهیم بود که این امر، موجبات رضایت ارباب رجوع و در انتها خشنودی خداوند را به همراه خواهد داشت.

در این سفر که «سید ابراهیم حجازی» دادستان نظامی مازندران و همچنین «نبی الله اردشیری تروجنی» مدیر اداری مالی پشتیبانی، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران را همراهی می‌کردند از قسمت‌های مختلف دادسرا و پشتیبانی بازدید و به منظور پیشبرد اهداف بهتر و با کیفیت‌تر سازمان، در خصوص برخی موارد تذکراتی را در محل ارائه کردند.

در ابتدای این جلسه، «تورج متاجی» رئیس دادسرای نظامی ناحیه غرب استان، گزارشی کامل در خصوص عملکرد قضایی، اداری و هم چنین آخرین وضعیت یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در غرب ارائه کرد.

در پایان نیز هیئت بازدید کننده با حضور در اتاق‌ها و بازدید از قسمت‌های مختلف از برخی کارکنان پرتلاش همچون، «شریعت زاده»، «کیا دلیری»، «قلی پور» و در قسمت بانوان از «فرهادی زاده» و «کیا دلیری» با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آورد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با کارکنان دادسرای نظامی چالوس دیدار کرد+ تصاویررئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با کارکنان دادسرای نظامی چالوس دیدار کرد+ تصاویررئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با کارکنان دادسرای نظامی چالوس دیدار کرد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار