استاندار همدان:

مردم ایران در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ آفریدند و ناامیدی دشمنان را رقم زدند.
کد خبر: ۶۵۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 04March 2024

مردم ایران در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست با امام‌جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر آق‌گل، اظهار داشت: مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ آفریدند و ناامیدی دشمنان را رقم زدند.

وی افزود: ایستادگی مردم شریف در مقابل دشمنان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و خلق حماسه در پای صندوق‌های رأی، بی‌نظیر است. در ایام قبل از برگزاری انتخابات تلاش کردیم بدون سوگیری، مردم بصیر و فهیم استان را به انتخابات دعوت کنیم.

استاندار همدان عنوان کرد: در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی جهت رفع مشکلات شهرها به ویژه مناطق دارای جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر، تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: سازمان شهرداری و دهیاریها با حمایت دولت مردمی سیزدهم، از محل عوارض شهری و ارزش افزوده اعتباراتی در اختیار شهرداریها قرار می‌دهد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه بررسی و پیگیری‌های لازم برای استقرار دستگاه‌های اجرایی در اسلامشهر آق‌گل و تأسیس بخشداری انجام خواهد شد، متذکر شد: برنامه عمران و آبادی شهرها و روستاها در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در حال اجراست که بخشی از آن به نتیجه رسیده و بخش دیگر در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار