فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

نیروی انسانی مومن تراز انقلاب اسلامی ارزشمند است

سردار رفیعی آتانی گفت: نیروی انسانی مومن تراز انقلاب اسلامی ارزشمند است و باید با جمله «ما می‌توانیم» به توانمندی‌های خود تکیه کنیم.
کد خبر: ۶۵۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 05March 2024

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛پیشرفت جامعه در گرو دانشی است که بر شکست ها غلبه کند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در دوازدهمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان قزوین که امروز در سالن جلسات مجتمع رفاهی لاله برگزار شد با اشاره به مشارکت پرشور مردم در بزنگاه انتخابات اظهار داشت: برگزاری این انتخابات بزرگ را به رهبر امت تبریک عرض می‌کنم که ملت عزیز را برای تحقق حق و تکلیفشان دعوت فرمودند و نظام مردم سالاری دینی را به تمام معنا به نمایش گذاشتند که در برابر مردم، پای کار آوردن مردم، نقش دادن به مردم، امامت کردند.  

وی گفت: تبریک دوم، به ملت عزیز است. در دنیا نظیر ندارد که ملتی تحت سرسختانه‌ترین تبلیغات مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، از سوی دشمنان آمریکایی و اسراییلی، اینگونه مقتدرانه پاسخ سخت به دشمن بدهند و مقابل این تبلیغات سو، بایستند. دشمنان، مقابل دیدگان تمام ملت‌های جهان به مردم ایران گفتند که انتخابات برگزار نکنید و ملت بزرگ، قدرشناس، صبور، فهیم، غیرتمند و بصیر ایران عزیز در مقابل اینهمه تهدید و تحریم، به میدان آمدند. 

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: این مردم انتخابات برگزار نکردند بلکه عملیات برگزار کردند و با همه این موج جهل که دشمن به راه انداخت و عده‌ای غفلت زده نیز در داخل کشور آن‌ها را حمایت کردند، جنگیدند. مردم پیروز و سرافراز شدند.  

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تبریک سوم به نامزد‌های انتخابات است. چه نمایندگانی که سند پرافتخار اعتماد مردم را کسب کردند و چه آنان که حتی پنجاه تا شصت رأی به صندوق‌ها اضافه کردند. همه آنانی که دار و ندار و حیثیت خود را پای کار آوردند و از همه دعوت کردند تا پای صندوق‌ها رأی حاضر شوند. این‌ها فرماندهان میدانی عرصه انتخابات بودند.  

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت، متولیان همه تلاش کردند تا زمینه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت فراهم شود.  

وی افزود: مجموعه دستگاه انتظامی، فرمانده فراجای استان، برادرانشان در سپاه عزیز، جامعه اطلاعاتی همه شبانه روز در تلاش بودند تا اتفاقی نیفتد و با تلاش این عزیزان سالمترین انتخابات را برگزار کردیم. نفرین و ننگ بر آمریکا.  

این مسئول گفت: قزوینی‌ها مفتخر هستند به انسانی رأی دادند که از نگاه سردار شهید حسین همدانی، مرد میدان عمل است. سرداری که قبل از اینکه حرفی بزند آتش دشمن را در کربلای پنج دیده و در دل آتش و حادثه بزرگ شده است. این رای مردم معنادار است و نشان از اعتماد مردم قزوین به مرد میدان دارد. 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به ایده پردازان مجمع اقشار بسیج تصریح کرد: این ایده‌ها باید به مرحله فکر و عمل برسد. اگر قرار است بر دشمن فائق شویم جز با علم و عمل نمی‌توانیم. با این دشمنی که برای انتخابات ما تصمیم می‌گیرد، جز با آگاهی و دانایی نمی‌توان مقابله کرد. تعالی و رشد ملت در گرو پویایی ذهن آنهاست. جامعه را به مساحت اندیشه و ذهن و به دانایی‌یش اندازه گیری می‌کنند.  

وی اضافه کرد: محاسبه قدرت ملت ایران در محاسبه نقشه علمی و ذهنی اوست. هر چه این پهنه گسترده‌تر باشد، بزرگی و اقتدار ملت بیشتر است. این علم اگر دست مستکبرین قرار بگیرد، سازنده همان بمب‌هایی هستند که بر باریکه غزه می‌بارند و قهقهه می‌زنند، اما شما مومنین وقتی به علم می‌رسید به خدا نزدیک می‌شوید، بندگی شما رشد می‌کند و انفاق و امداد شما و هرچه که شما را به خدا نزدیک کند نشان از تربیت یافتگی شما در مکتب دین است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: سپاه و بسیج از همین جنس تربیت یافتگی در مکتب دین است. میدان گذشته سپاه و بسیج وقتی در دل حادثه بزرگ شد، اینگونه اثرگذار شد. ما بیش از ابزار‌هایی که شما نخبگان اقشار بسیج می‌سازید و بیش از راهکار‌هایی که ارائه می‌دهید، برای شما ارزش قائل هستیم. نیروی انسانی مومن تراز انقلاب اسلامی ارزشمند است. 

سردار رفیعی آتانی بیان داشت: با جمله «ما می‌توانیم» باید به توانمندی‌های خود تکیه کنیم. ما به درخت تنومند و تنه قطور انقلاب نگاه می‌کنیم. از گذشته‌ای که در بخشی از آن می‌گفتند «نمی‌توانیم» عبور کردیم و امروز در جایگاه‌های بلند دانش و فناوری قرار داریم و پهپادها، پیشرفت‌های پزشکی، پیشرفت‌های نظامی، از همین جنس است. ما به جامعه با نشاط علمی نیازمندیم که در توان شما نخبگان بسیجی است. شما با اسلام و انقلاب و ملت پیوند خورده آید و لذا می‌توانید این ظرفیت‌ها را پای کار بیاورید. 

فرمانده ارشد نظامی استان نتذکر شد: گاهی دانش برای جلوگیری از شکست است، لذا باید خودمان را توانمند کنیم تا از شکست جلوگیری کنیم که این سطح نازله است. ما به دانشی نیاز داریم که غلبه پیدا کنیم چرا که با غلبه، شکست را پشت سر می‌گذاریم و پیش به جلو حرکت می‌کنیم. شما نخبگان اقشار بسیج از جنس غلبه دانش هستید که با ابتکار و خلاقیت و نوآوری به دست می‌آید. 

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: مسائل جمعیت، بحران آب، مسایل هستند که شما نخبگان با طرح‌های مبتکرانه می‌توانید به آن ورود یابید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها