آیت‌الله جنتی در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری:

ملت ایران با غیرت دینی خود طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران، با غیرت دینی خود و حضور پرشور در انتخابات طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند.
کد خبر: ۶۵۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 05March 2024

آیت‌الله جنتی: مردم، با غیرت دینی خود طراحی دشمنان را بی‌اثر کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفند) در سیزدهمین و آخرین اجلاس خبرگان رهبری در دوره پنجم فعالیت، اظهار داشت: در آخرین اجلاسیه خبرگان در این دوره هستیم. به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم و یاد اعضای فقید این مجلس را گرامی می‌داریم.

آیت الله جنتی افزود: در روزهای پایانی ماه معظم شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان امیدواریم لطف الهی بیش از پیش شامل ملت شریف و مومن ایران اسلامی شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات یازدهم اسفند، اضافه کرد: انتخابات را پشت سر گذاشتیم و مردم ایران، با غیرت دینی خود، طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند.

وی افزود: حقیقتاً رهبران انقلاب اسلامی و همچنین مردم شریف ایران اسلامی از نعمت های بی بدیل الهی هستند که در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم سالاری دینی مجاهدت کرده‌اند و مسئولان کشور نیز در قوای سه‌گانه باید با خدمتگزاری خالصانه، شکرگزار این نعمات گرانقدر باشند و در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها