معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ملت ایران طلایه‌دار مقاومت در منطقه/ روحیه ایثار و شهادت دفاع مقدس امروز در غزه نمایان است

حسینی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت باید همواره در دل ملت ایران زنده باشد، گفت: دفاع مقدس صفحه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 05March 2024

معاون پارلمانی رئیس جمهور: ملت ایران طلایه‌دار مقاومت در منطقه/ روحیه ایثار و شهادت باید همواره در دل ملت ایران زنده باشد به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سیدمحمدحسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب کتاب دفاع مقدس (جایزه کتاب سال دفاع مقدس) که صبح امروز (سه‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم‌ گامی در جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جهت افزایش آثار مرتبط با دفاع مقدس به جهت کیفی و کمّی است.

حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه و ذخیره تمام‌نشدنی است، ادامه داد: اینگونه برنامه‌ها اقدامی موثر در جهت پرداختن به بیان رشادت‌ها و ابعاد گوناگون خاطرات دوران در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود؛ چرا که دفاع مقدس صفحه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس حرف‌های زیادی از دوران دفاع مقدس برای گفتن دارند، تأکید کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی در دوران دفاع مقدس در دل ملت عزیز ایران همواره زنده باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران طلایه‌دار حرکت مقاومت در منطقه هستند، افزود: مقاومت مردم غزه نمونه‌ای از توانمندی‌های جبهه مقاومت است که همواره در مقابل جنایتکاران صهیونیست جانانه ایستادگی می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: هر روز ابعاد جدیدی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس مشخص می‌شود و آن عزیزان حرف‌های زیادی از آن دوران برای گفتن دارند. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات خوبی در راستای روایت اول رزمندگان صورت گرفته است و ابعاد شخصیتی رزمندگان دفاع مقدس برای همه ما الگو است.

حسینی با بیان اینکه ترس معنا و مفهومی در قاموس رزمندگان دفاع مقدس نداشت، یادآور شد: رزمندگان دفاع مقدس هیچ واهمه‌ای از آتش دشمن نداشتند و بدون هیچ‌گونه ترسی از نیروهای دشمن به سمت آن‌ها حرکت می‌کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمن بعثی بیفتد، گفت: روحیه ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس باید به خوبی برای نسل‌های مختلف جامعه تبیین شود و اینکه ما چگونه توانستیم با روحیه ایمان و مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید همیشه زنده نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: درباره دفاع مقدس سال‌ها می‌توان مطلب نوشت. تجلی روحیه ایثار و شهادت دفاع مقدس به خوبی در غزه و نیرو‌های مقاومت مشخص است. 

وی با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه یادآور شد: شاهد بیداری وجدان‌های خاموش در سراسر جهان نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه هستیم و قطعاً پیروزی نهایی با نیرو‌های مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهد بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها