فرمانده سپاه ثارالله کرمان خبر داد؛

غرس نهال به‌یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان

سردار «نظری» امروز هم به صورت نمادین در سپاه ثارالله استان به تعداد و به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان، درخت کاشته شد و در استان بیش از ۱۱۰ هزار نهال با تلاش مسئولان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کاشته خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 05March 2024

غرس نهال به‌یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم مشترک روز درختکاری نیرو‌های مسلح کشور که همزمان امروز در ستاد سپاه ثارالله کرمان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ۱۵ اسفند مصادف با فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ برای کاشت یک میلیارد نهال در کل کشور است که این کار به صورت عملیاتی آغاز شد و با توجه به اینکه حجم کار بالا بود، به هر استان سهمیه‌ای داده شد و قرار شد که در طی ۴ سال این کار انجام شود.

وی با اعلام اینکه با توجه به رسالتی که سپاه دارد و فرمانِ فرمانده معظم کل قوا با همکاری و کمک جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، گروه‌های جهادی، همه اقشار بسیج و شبکه مردمی از ابتدای امسال جلساتی در این خصوص برگزار شد؛ عنوان کرد: امکان سنجی و نیازسنجی صورت گرفت و تولید بذر و نهال و در ادامه کاشت آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

سردار نظری تصریح کرد: تاکنون تولید و کاشت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال و بذر در بیش از ۱۹ هکتار زمین در استان کرمان انجام شده و قرار است با برآوردی که دوستان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی انجام داده‌اند تا پایان سال نیز بیش از ۸ میلیون نهال و بذر را برای کاشت مهیا کنیم ودر سال آینده هم این کار ادامه خواهد داشت تاطی ۴ سال ما به عدد ۴۲ میلیون غرس نهال برسیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کرمان، استان بزرگی است که خالی از بحث درخت و درختکاری است و ما برای تثبیت، ثمره دهی و سایر مسائلی که مربوط به درختکاری می‌شود تمام توان را گذاشتیم که کار انجام شود.

وی متذکر شد: امروز هم به صورت نمادین در سپاه ثارالله استان به تعداد و به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان، درخت کاشته شد و در استان بیش از ۱۱۰ هزار نهال با تلاش مسئولان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار