فرمانده انتظامی مازندران:

نگاه مردم به پلیس نگاهی همراه با اعتماد و اطمینان است

سردار «مفخمی شهرستانی» گفت: امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی همراه با اعتماد و اطمینان است و پلیس را مأمن و پناهگاهی برای خود می‌دانند.
کد خبر: ۶۵۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 06March 2024

نگاه مردم به پلیس نگاهی همراه با اعتماد و اطمینان استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران امروز با حضور در جمع کارکنان یگان ویژه پاسداران استان، اظهار داشت: کارکنان پلیس به عنوان سربازان ولایت همواره با صبر و شکیبایی در اجرای مأموریت‌های مختلف با اراده پولادین خود، فرصت عرض اندام را از مخلان نظم و امنیت سلب کرده‌اند؛ بنابراین امروز مردم با امنیت و آرامش در جا‌های مختلف کشور این امر را حس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان از ماه‌ها قبل مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات بود، خاطرنشان کرد: مردم یک بار دیگر نشان دادند که همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند و با شور و علاقه و حضور بی نظیر دشمنان را ناامید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: حضور پلیس در جامعه احساس امنیت را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد و چیزی که جامعه ما نیاز دارد احساس امنیت است و مردم اگر احساس امنیت نداشته باشند جامعه متشنج می‌شود و این امنیت با همت شما عزیزان به وجود آمده است.

سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی همراه با اعتماد و اطمینان است و پلیس را مأمن و پناهگاهی برای خود می‌دانند.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات منفی و گسترده به دنبال آن بودند که حضور مردم در پای صندوق را به حداقل برسانند، اما این دسیسه با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم عزتمند ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی خنثی شد.

این مسئول انتخابات را تجلی و تحقق حضور مردم در صحنه دانست و بیان کرد: مجموعه انتظامی به عنوان عضو بزرگی از خانواده نیرو‌های مسلح، علاوه بر تامین امنیت انتخابات وظیفه بزرگ مشارکت در انتخابات را نیز بر خود لازم می‌داند، چرا که از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، رای دادن افزون بر یک عمل عبادی و فریضه الهی یک کنش امنیت ساز به شمار می‌آید.

وی در پایان با اهدای لوح تقدیر به فرمانده یگان ویژه استان مازندران بیان کرد: به نمایندگی از مجموعه انتظامی استان از همراهی، کوشش، مجاهدت، رشادت و آمادگی شما برای تامین امنیت و آرامش استان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار