فرمانده انتظامی مازندران:

بکارگیری ۱۵۰ تیم پلیس راه و راهور در حوزه ترافیکی در مازندران

سردار «مفخمی شهرستانی» از بکارگیری ۱۵۰ تیم پلیس راه و راهور در حوزه ترافیکی خبر داد و گفت: با هرگونه تخلفات در روز برگزاری انتخابات برابر قانون برخورد لازم صورت گرفته و مستندات در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 06March 2024

فرمانده انتظامی مازندران: بکارگیری ۱۵۰ تیم پلیس راه و راهور در حوزه ترافیکی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در دیدار با آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان در گزارشی به اقدامات و برنامه‌های انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: کنترل جرایم و مراقبت از برخی تهدیدات بالقوه در برزو جرایم به ویژه برخودر و مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش از جمله برنامه‌های انتظامی استان بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نیرو صرفاً در حوزه تامین امنیت شعبات اخذ رای فعالیت داشته‌اند، افزود: در حوزه حراست و پاسداری از صندوق‌های اخذ رای ۶۴ درصد نیرو‌های انتظامی و ۳۶ درصد را نیرو‌های بسیجی و سپاهی بر عهده داشته اند.

سردار مفخمی شهرستانی از بکارگیری ۱۵۰ تیم پلیس راه و راهور در حوزه ترافیکی خبر داد و افزود: با هرگونه تخلفات در روز برگزاری انتخابات برابر قانون برخورد لازم صورت گرفته و مستندات در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران از برنامه‌ها و طرح‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت روز‌های پایانی سال اعم از طرح استقبال از بهار برای تامین نظم و امنیت بازار شب عید، ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گقت: از هم اکنون برنامه‌ها و طرح‌های امنیتی، ترافیکی و انتظامی در دستور کار یگان‌های انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار