فردا بعد از نماز جمعه؛

پیکر شهید حجت‌الاسلام انصاری در تهران تشییع می‌شود

پیکر شهید حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان که بر اثر حمله تروریستی به سفارت کشورمان در بیروت به شهادت رسید، فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل در اصلی دانشگاه تهران تشییع می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳ - 21November 2013

پیکر شهید حجت‌الاسلام انصاری در تهران تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیکر مطهر شهید اقتدار فرهنگی، حجتالاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان که بر اثر حمله تروریستی به سفارت کشورمان در بیروت به شهادت رسیده بود، فردا 30 آبانماه، بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل در اصلی دانشگاه تهران بر دوش امت ولایت مدار تشییع میشود.

پیکر مطهر شهید حجتالاسلام و المسلمین انصاری شب گذشته با استقبال مقامات کشور و خانواده شهید در میان حزن و اندوه حاضران از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سرمدی معاون وزیر امور خارجه، نماینده ویژه رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، دکتر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونین ، مدیران سازمان و خانواده شهید حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار