در راه فتح قله‌ایم/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا:

فرهنگ راهیان نور جهادی برای مقابله با دشمنان است

سرهنگ «مجیدی» با بیان اینکه راهیان نور ابزاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرهنگ راهیان نور با دشمن مقابله می‌کند و در واقع یک نوع جهاد است.
کد خبر: ۶۵۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ - 06March 2024

فرهنگ راهیان نور جهادی برای مقابله با دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا امروز در جمع خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک اظهار داشت: از همه خواهران و برادران که از آسایش خودشان گذشتند و به زائرین شهدا خدمت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرهنگ مجیدی گفت: راهیان نور از چند منظر اهمیت دارد در وهله اول ما فرهنگ ایثار و شهادت را احیا و ترویج می‌کنیم. ما در قران آیات متعددی در خصوص تبلیغ جهاد و ایثار می‌کند و راهیان نور یکی از ابزار‌هایی است که می‌شود این فرهنگ را ترویج کرد.

وی به مورد دوم اهمیت داشتن راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: شهدا برای اسلام و انقلاب اسلامی رفتند و جانشان را تقدیم کردند و ما امروز بضاعتمان در این است که اینجا قرار بگیریم و خدمت کنیم و یاد و خاطره شان را گرامی بداریم و قدردان آن‌ها باشیم.

سرهنگ مجیدی بخش مهم سفر راهیان نور را مقابله با دشمن خواند و اظهار کرد: از همه مهم‌تر که شما به آن باید افتخار کنید مقابله با تهاجم دشمن است همه ما می‌دانیم که دشمن همه توان مخصوصا ابزار رسانه را در اختیار گرفته تا فرهنگ ما را استحاله کند و دین و اعتقادات و باور را از ما بگیرد و در آن خدشه وارد کند بخصوص در بحث ائمه معصومین و انقلاب اسلامی و ما اینجا مقابله می‌کنیم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگ راهیان نور با دشمن مقابله می‌کند و در واقع این یک نوع جهاد است. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «هر اقدامی که در مقابل دشمن انجام بگیرد یک جهاد است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار