نماینده ولی فقیه در مازندران:

مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در راستای شکل‌گیری ایران قوی عمل کنند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در راستای شکل‌گیری ایران قوی و پاسداری از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا عمل کنند.
کد خبر: ۶۵۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ - 08March 2024

مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در راستای شکل‌گیری ایران قوی عمل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران در همایش بصیرت و نهضت روشنگری پیشکسوتان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا که در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد، اظهار داشت: در روز‌های پایانی ماه شعبان قرار داریم به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رویم و آرزو داریم که این ماه مبارک باشد.

وی ضمن تشکر از عموم مردم بزرگوار ایران بر حضور حماسی و باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند، افزود: امیدواریم که هر دو مجلس در راستای شکل‌گیری ایران قوی و پاسداری از آرمان شهیدان و در خط ترسیم شده حضرت امام خمینی (ره) و اهداف و راهبرد‌های تبیین شده، سیاست‌های ابلاغ شده و تذکرات داده شده توسط رهبرمان عمل کنند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: از کسانی که در بخش عقیدتی سپاه عمر خود را سپری کرده و به افتخار رزمندگی و جانبازی نائل آمدند، تقدیر و تشکر داریم، قدردانی از زحمات و تلاش‌هایشان بسیار خوب است، ما هر چه داریم مدیون شما هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: تعبیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این انتخابات داشتند جهادِ انتخابات بوده است، به‌خاطر اینکه در مواجهه با دشمنی بودیم که سعی می‌کرد بیش از یک سال مردم را مأیوس کرده و از حضور در انتخابات منصرف کند، اما الحمدالله مردم ما می‌دانند که چگونه هم از حق خود دفاع کرده و هم تکلیف شرعی خودشان را انجام بدهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: نهضت روشنگری بسیار چیز جالبی است، باید تبیین روشنگری داشته باشیم، اما دو دسته هستند که نهضت روشنگری خیلی به دردشان نمی‌خورد.

این مسئول اضافه کرد: یک دسته کسانی هستند که اگر احیانا اظهار نارضایتی می‌کنند مشکلی با نظام ندارند بلکه از کارکرد‌های برخی از مسئولین ناراحت هستند، دسته دیگر عناد و لجاج دارند و از گروه دشمنان بوده، در دنده لج و لجبازی بوده و اصلا انقلاب و این بساط را قبول ندارند.

وی افزود: ما در کنار نهضت روشنگری یک نهضت پاکسازی ادارات و دستگاه‌ها باید داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی گفت: مدیران لایق و با کیفیت باید بیایند مردم را بیخود عصبانی و ناراحت نکنند برای دین و اعتقادات مردم احترام قائل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار