مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز مطرح کرد؛

ضرورت انتقال میراث شفاهی آزادگان به نسل‌های آتی

سردار اسلامی با بیان اینکه گنجینه میراث شفاهی آزادگان باید به نسل‌های آتی انتقال یابد، گفت: آزادگان بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس و به ویژه دوران اسارت را در سینه دارند که نباید که باید در جهت حفظ و انتقال آن به نسل جوان کوشید.
کد خبر: ۶۵۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 10March 2024

میراث شفاهی آزادگان باید به نسل‌های آتی انتقال یابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با حضور در منزل «سید محمود موسوی» پیشکسوت دفاع مقدس و آزاده زندان‌ها و اردوگاه‌های بعث عراق، اظهار داشت: آزادگان علاوه بر اهتمام در راه دفاع از ایران اسلامی، رنج و مشقت اسارت رژیم جنایتکار بعث عراق را نیز تحمل کرده اند و همه ما به آن‌ها مدیون هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خاطرات و میراث معنوی شهدا باید به نسل‌های آتی انتقال یابد، افزود: آزادگان روایت‌های های بسیاری دارند که هر کدام از آن‌ها بخشی از تاریخ دفاع مقدس را می‌سازند و این میراث ارزشمند باید به نسل‌های آتی انتقال یابد و در این رابطه فرزندان و نوه‌های آزادگان می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

سردار اسلامی در پایان با تقدیر از اهتمام و پایداری سید محمود موسوی، خاطرنشان کرد: آزادگان در حالی در بند دشمن اسیر بودند، اما با صبوری و پایداری خود عزت و غیرت رزمندگان ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشیدند و آن‌ها را تحقیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها