فرمانده سپاه دشتی:

راهیان نور بهترین بستر برای انتقال فرهنگ شهداست

سرهنگ پاسدار «زارعی‌تبار» به مناسبت گرامیداشت بیستم اسفندماه روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 10March 2024

راهیان نور بهترین بستر انتقال فرهنگ شهداست به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی‌تبار» فرمانده سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی به مناسبت روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس گنجینه گرانبها و ارزشمندی از تجربیات و دستاوردها برای ملت و کشور ایران اسلامی است و راهیان نور بستری برای انتقال و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده ساز انقلاب است.

پر واضح است راهیان نور که به عنوان بهترین بستر انتقال فرهنگ شهدا و بزرگترین عملیات فرهنگی کشور با هدف آشنایی مردم با فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان آن دوران و درک بهتر جانفشانی شهدا و رزمندگان در دفاع از کشور و اسلام در آخرین ماه هر سال برگزار می‌شود، بزرگترین جهاد عملی تبیین در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و دفاع از مظلوم و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران است.

هشت سال استقامت، مقاومت و دفاع در برابر تجاوز و جنایات همه‌جانبه استکبار جهانی، قصه پرمعنای ایستادگی و سرافرازی ملتی است که با دست خالی تنها با توکل به الطاف و امداد الهی در امتحان سخت و سترگ تاریخی، سربلند و سرافراز از میدان جهاد، ایثار و شهادت پیروزمندانه بیرون آمد.

اینجانب با گرامیداشت روز ملی راهیان نور و ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی مسئولین، فرماندهان، مدیران، خادمین، راویان، مبلغین و دست اندرکاران راهیان نور شهرستان دشتی و استان بوشهر که برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدان قدم برداشته اند، از خداوند منان توفیق روزافزون برای همگان در راه بزرگداشت نام و یاد شهیدان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها