آئین تجلیل از اساتید مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی برگزار شد

مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزش هنری «بنیاد رودکی» با حضور محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل، معاونین و سایر مدیران بنیاد در تالار رودکی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 11March 2024

آئین تجلیل از اساتید مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزش هنری «بنیاد رودکی» با حضور محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل، معاونین و سایر مدیران بنیاد در تالار رودکی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مینا اکبری جاوید مدیر مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی، با اشاره به اهداف و فعالیت‌های این مرکز اظهار داشت: در سال جاری بخش آموزش هنر‌های تجسمی مجدداً فعال شده است و به دنبال آن هستیم تا فعالیت‌های آموزشی در حوزه نمایش را نیز با جدیت برگزار کنیم.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های مرکز آموزش در سال جاری ارائه و به حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اشاره و برنامه‌های سال آینده این مرکز برای افزایش فعالیت‌های کارگاهی و آموزشی هدفمند و تخصصی را تشریح کرد.

سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی نیز در ادامه با تاکید بر اهمیت ویژه مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی گفت: این مرکز نخستین مرکز رویارویی مخاطبان با بنیاد رودکی است و نیازمند توجه ویژه است. مرکز آموزش می‌‎تواند یکی از مهم‌ترین بستر‌ها برای پرورش و معرفی هنرمندان به ارکستر‌ها و مراکز هنری سایر رشته‌ها باشد تا حوزه کاری برایشان فراهم شود.

در ادامه محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به مقام بالای معلمی در تمام ادیان و جوامع اشاره کرد. 

وی با حائز اهمیت خواندن مرکز آموزش هنری بنیاد اظهار داشت: این سومین مواجهه من با مرکز آموزش هنری در مدتی است که در بنیاد هستم و این ناشی از اهمیت امر آموزش است. در سال آینده برای این مرکز از لحاظ هویت بصری و فضای محیطی، بهسازی لازم صورت خواهد گرفت تا با ایجاد فضایی شایسته‌تر پاسخگوی اعتماد اساتید، هنرجویان و خانواده آن‌ها باشیم.

اله‌یاری فومنی ضمن تاکید بر بالابردن سطح کیفی آموزش عنوان کرد: اساتید و هنرجویان سرمایه این مرکز هستند و تلاش می‌کنیم با تفاهم‌نامه با هنرستان‌ها، دانشگاه‌ها و تعاملاتی که با سایر مراکز آموزشی برقرار می‌کنیم به فعالیت‌های این مجموعه تنوع ببخشیم. ستایشگر نیز طیف متنوعی از فعالیت‌ها را برای مرکز آموزش پیش‌بینی کرده که حتما در گفتگو با مدیر و اساتید مرکز به اشتراک خواهند گذاشت.

اجرای تکنوازی پیانو، دونوازی پیانو و ویولن و گروه نوازی موسیقی ایرانی توسط هنرجویان مرکز آموزش هنری از دیگر بخش‌های این رویداد بود. 
در پایان این رویداد با حضور مدیرعامل و معاونین بنیاد رودکی از اساتید مرکز آموزش هنری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار