همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود؛

تقدیر از «مادران چشم به راه» در فرهنگسراهای تهران

آیین گرامی‌داشت مادران شهدای جاویدالاثر نوجوان، در قالب ویژه‌برنامه «مادران چشم به راه» همزمان با روز بزرگداشت شهدا سه‌شنبه ۲۲ اسفند در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 11March 2024

تقدیر از «مادران چشم به راه» در فرهنگسراهای تهرانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین گرامی‌داشت مادران شهدای جاویدالاثر نوجوان، در قالب ویژه‌برنامه «مادران چشم به راه» در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و همزمان با روز بزرگداشت شهدا سه‌شنبه ۲۲ اسفند توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در این‌برنامه که با هدف هم‌نشینی نوجوانان با مادران شهدا برگزار می‌شود، نوجوانان فرهنگسراها در قالب دورهمی افطاری میزبان مادران شهدای نوجوان هشت سال دفاع مقدس می‌شوند. همچنین از مادران این شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

اجرای پویش «زیباترین لبخندِ مادربزرگم» هم که در آن نوه‌های نوجوان مادران شهدا، عکسی در کنار مادربزرگشان همراه با قاب عکسی از شهیدشان ثبت می‌کنند نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است. از میان آثار رسیده به زیباترین لبخند به رسم یادبود هدیه‌ای اهدا می‌شود.

مراسم «مادران چشم به راه» سه‌شنبه ۲۲ اسفند همزمان با افطار، میزبان جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار