استاندار اصفهان:

مردم در انتخابات دست رد به سینه دشمنان زدند

مرتضوی با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، گفت: مردم نقشه‌های دشمن برای نه گفتن به انتخابات را نقش برآب کردند و دست رد به سینه دشمنان زدند.
کد خبر: ۶۵۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 11March 2024

مردم در انتخابات دست رد به سینه دشمنان زدندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در انتخابات اظهار داشت: در کنار مشارکت پرشور فرهنگیان و رأی اولی‌ها، میزبانی از شعب اخذ رای و فعالیت فرهنگیان در فرآیند رای گیری از اقدامات حائز اهمیت آموزش و پرورش در انتخابات است که سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان در تزریق ناامیدی به جامعه و تلاش‌هایی برای کاهش مشارکت و نه گفتن مردم به انتخابات رقم زده بودند، شد و مردم دست رد به سینه دشمنان زدند.

وی افزود: رویکردهای فرهنگی و ورزشی که در آموزش و پرورش به کمک دستگاه‌های مختلف و در زمان‌های خارج از زمان درسی شکل گرفته، رویکرد صحیحی است که می‌تواند در اوقات‌ فراغت نیز انجام شود.

استاندار اصفهان گفت: محتواهای تدوین و ارائه شده در طرح دانش آموزی "کلاس شهر" فعالیت‌ بادوامی است که می‌تواند سبک زندگی مردم را مسئولانه‌تر کند.

مرتضوی اظهار داشت: آموزش‌های شهرداری سبب فرهنگسازی‌ شده تا حرکت کلاس شهر در حوزه دانش‌آموزی با توجهی فراگیر مواجه شود و باید در بخش‌های مختلف توسعه یابد.

وی گفت: در حوزه‌ صنعت اعتراضاتی مبنی بر کمبود نیروی کار وجود داشت که با برطرف کردن این نیاز از طریق اشتغال دانش آموزان در حال تحصیل و فارغ‌التحصیلان و توسعه هنرستان‌های جوار صنعت باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اصفهان بیان کرد: با نگاه بلند مدت به مسائل اقتصادی و اشتغال استان و اشتغال نیروهای درحال تحصیل و ضرورت مهارت‌آموزی می‌توان با توسعه هنرستان‌های جوار صنعت و دعوت از خیرین و صنعتگران این مسیر را ادامه داد.

مرتضوی در پایان گفت: می‌توان فعالیتی پایاپای رقم زد تا بخش‌های مختلف مسئولیت‌هایی به عهده گیرند و از انجمن‌های تخصصی خواسته شود مسئولیت پیش‌ بردن این فعالیت را به عهده گیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار