برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان شاغل شهدا در سازمان ملی استاندارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در سازمان ملی استاندارد گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز در نقطه پرگار مبارزه با ظلم، استکبار و دفاع از اندیشه سیاسی تشیع در برابر هجمه دشمنان قرار گرفته است، لذا امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار داریم.
کد خبر: ۶۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 12March 2024

مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در سازمان ملی استاندارد/ امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار داریمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا با بیان اینکه در ایامی قرار داریم که به نام شهدا نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این ایام باید از ظرفیت‌های فرهنگی برای گرامی داشت یاد و نام شهیدان استفاده کنیم.

وی افزود: در این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی و اثرگذاری در کل کشور در حال برگزاری است و به حمدالله فضای جامعه به عطر شهیدان آکنده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز وجود ایثارگران را افتخار دانست و تصریح کرد: تلاش فرزندان شهدا و ایثارگران در جای جای این کشور، در راستای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی است و این مایه مباهات و افتخار است.

رستمیان در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی و سرزمین ما مدیون و مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران است، گفت: فرهنگ شهادت، ایثار و مجاهدت به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید در جامعه ترویج شود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی امروز در نقطه پرگار مبارزه با ظلم، استکبار و دفاع از اندیشه سیاسی تشیع در برابر هجمه دشمنان قرار گرفته است، لذا امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه ایثار در هر زمینه‌ای میتواند موثر باشد، گفت: در دوران مختلف انقلاب اسلامی انسانی‌هایی از تمام داشته خود گذشتند برای این نظام، امروز هرکسی بارفتار ایثارگرانه در جامعه میتواند به این جریان فرهنگی کمک کند. جریان فرهنگی ما، ایثار و شهادت و برگرفته از جریان فرهنگی عاشور است.

رستمیان گفت: تلاش و رفتار ایثارگرانه در محل کار برای پیشبرد اهداف کشور و جامعه برگرفته از همان جریان ایثار و ازخودگذشتگی است که این مولفه در وجود فرزندان شهدا و ایثارگران وجود دارد و این عزیزان در این راستا پیش قدم هستند.

وی در خاتمه عقبه اجتماعی انقلاب اسلامی را خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: ایثارگران بیشتر از دیگران نسبت به نظام و اهداف و راهبرد‌های مجموعه کاری خود متعهد هستند چراکه برای برای نظام هزینه داده اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار