سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به دفاع‌پرس:

منتخبان مردم در مجلس باید به قول‌ها و وعده‌های خود عمل کنند

طحان نظیف با بیان اینکه انتخابات در کشورمان نشان داده که نقش مردم اثربخش است، گفت: مردم انتخاب می‌کنند که چه کسی نماینده آن‌ها باشد لذا منتخبان هم باید به این موضوعات توجه داشته باشند و به وعده‌ها و قول‌هایی که دادند عمل کنند.
کد خبر: ۶۵۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 16March 2024

حضور ملت ایران در انتخابات یک جهاد بود/ منتخبان باید به قول‌ها و وعده‌هایی که دادند عمل کنندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال دفاع‌پرس درباره حضور مردم در انتخابات اخیر اظهار داشت: حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای یک جهاد بود و مردم علی‌رغم تمامی هجمه‌هایی که دشمنان ایجاد کردند در انتخابات شرکت کردند.

طحان‌نظیف بیان اینکه دشمنان برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای اقدام به عملیات روانی و افزایش فشارهای اقتصادی کردند، گفت: حضور مردم علی‌رغم تمامی مشکلات پای صندوق‌های رای باید مورد توجه مسئولین و منتخبین مجلس شورای اسلامی باشد‌.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: خیلی‌ها بر این باور بودند که انتخابات فایده‌ای ندارد و اثربخش نیست اما همان‌ها باید باشند و ببینند که رقابت در بعضی از حوزه‌ها بخاطر تنوع و تعدادی که مورد تایید قرار گرفتند اختلاف آرا زیر ۱۰۰ تا ۲۰۰ و بعضی از استان‌ها زیر ۱۰ رای بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در کشورمان نشان داده که نقش مردم اثربخش است و مردم انتخاب می‌کنند که چه کسی نماینده آن‌ها باشد لذا منتخبان هم باید به این موضوعات توجه داشته باشند  و به وعده‌ها و قولهایی که دادند عمل کنند و خودشان را نماینده همه مردم ایران بدانند و در مشکلات مردم و در حل مشکلات مطالبات مردم توجه و تلاش کنند.

طحان نظیف اظهار داشت: همانطور که مردم به صورت جهادی پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند نمایندگان نیز به صورت جهادی دغدغه‌ها و مطالبات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار