در نشستی مطرح شد؛

استمرار نشر ارزش‌ها نشات گرفته از روحیه تحول‌خواهی مردم است/ انسجام نمایندگان مجلس، ماموریت حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را سرعت می‌بخشد

نماینده مردم مشهد و کلات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات این حقیقت را به اثبات رساند که آن‌ها به دنبال تغییر و تحول در مجلس هستند تا ارزش‌ها بیش از گذشته استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 17March 2024

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات: استمرار نشر ارزش‌ها نشات گرفته از روحیه تحول‌خواهی مردم است/ سردار یوسفعلی‌زاده: انسجام نمایندگان مجلس، ماموریت حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را سرعت می‌بخشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «احسان عظیمی‌راد» نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

عظیمی‌راد در این نشست اظهار داشت: علیرغم تلاش‌های دشمن برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات اما به مدد الهی و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد حضور پرشور مردم در این حماسه سیاسی بودیم و باز هم مردم خوش درخشیدند. مشارکت مردم در انتخابات مایه خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و خوشنودی امام زمان (عج) شد که این حمایت و پشتیبانی مردم رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش نمایندگان استان خراسان رضوی برای خدمت و تحول است. حضور گسترده مردم در انتخابات این حقیقت را به اثبات رساند که آن‌ها به دنبال تغییر و تحول در مجلس هستند تا ارزش‌ها بیش از گذشته استمرار داشته باشد.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به دنبال تحول‌خواهی در حوزه‌های مختلف هستند تا مجلس شورای اسلامی کارآمد شود؛ بر همین اساس مجلس باید تریبون مردم باشد تا نماینده حرف دل مردم را بزند.

عظیمی‌راد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌های کلان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر طرف شود تا آینده انقلاب تضمین شود، در این راستا به  دنبال آن هستیم تا با یاری دولت، فرمایش امام جامعه بر زمین نماند که اگر این مهم محقق شود رشد و پیشرفت ایران اسلامی را به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت، بیان داشت: خود را مدیون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس می‌دانیم و از خداوند می‌خواهیم در مسیر نشر ارزش‌های دفاع مقدس ما را ثابت قدم بدارد تا از این مسیر منحرف نشویم.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نهایت تلاشمان را می‌کنیم که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشکلات زیرساختی در حوزه بودجه که تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و همچنین یادمان‌های شهدای گمنام را به همراه دارد، بر طرف شود.

عظیمی‌راد تاکید کرد: انسجام و وحدت نمایندگان مشهدالرضا و استان را به عنوان یک اولویت پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم در سایه این وحدت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان که کم نیستند کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

هم‌افزایی نمایندگان مجلس و تسریع در نشر ارزش‌های دفاع مقدس

در این نشست سردار یوسفعلی‌زاده در سخنانی با برشماری عرصه‌های ماموریتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، ابراز داشت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اولویت اصلی این اداره‌کل است که با وجود پیگیری‌های زیاد اما به دلیل تاخیر در واگذاری اعتبارات، پروژه عمرانی احداث این مرکز متوقف شده است.

وی افزود: با توجه به هزینه‌هایی که تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دارد، امیدواریم با انسجام و پیگیری نمایندگان استان بتوان این پروژه را در بودجه سالانه کشور دارای ردیف کرد تا این پروژه هرچه سریعتر احداث و شاهد افتتاح آن باشیم.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: یادمان‌های شهدای گمنام به عنوان زیارتگاه و مرکز فرهنگی تاثیرگذار در جغرافیای استان مورد توجه و عنایت آحاد مومنین هستند و با تکمیل بخش‌های مختلف یادمان‌ها در بستر زمان امیدواریم به زائرین و مسافران خدمات مناسبی ارائه دهند که لازمه تحقق این مهم، ایجاد ظرفیت و تامین اعتبار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان چند سال است که آغاز شده و این برنامه توسط ۱۰۰ نویسنده و پژوهشگر در حال پیگیری است که پشتیبانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از این پروژه علمی، کار را تسریع می‌کند.

سردار یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: انسجام و هم‌افزایی نمایندگان خراسان رضوی پیشبرد ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در سطح استان سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها