مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نقش‌آفرینی نمایندگان انقلابی تثبیت‌کننده ارزش‌های دفاع مقدس در قوه مقننه است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: حضور نمایندگان انقلابی و ارزشی در مجلس شورای اسلامی؛ مقوم ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح کشور است.
کد خبر: ۶۵۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ - 18March 2024

نقش‌آفرینی نمایندگان انقلابی تثبیت‌کننده ارزش‌های دفاع مقدس در قوه مقننه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «حسین امامی‌راد» نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: حضور نمایندگان انقلابی و ارزشی در مجلس شورای اسلامی؛ مقوم ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح استان و کشور است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان تاکید کرد: با بسیج توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی در این عرصه با حمایت نمایندگان هرچه زودتر طرح‌های نیمه تمام به اتمام برسد.

امامی‌راد نیز در این دیدار با اشاره به عضویت و حضور خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس تأکیدات و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ مفاخر ملی همچون سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» بایستی در کتب درسی سطح مدارس و مراکز آموزش عالی معرفی شوند و از سوی دیگر؛ جنایات دشمنان ملت ایران در این کتاب‌ها به درستی برای مخاطبانش تشریح و تبیین شود.

وی در ادامه گفت: اگر در کتاب‌های درسی به جنایات منافقین در به شهادت رساندن 17 هزار شهید ترور اشاره شود؛ امروز شاهد بروز برخی از شبهات در قبال عملکرد این گروهک نخواهیم بود. بر همین اساس؛ می‌طلبد سازمان‌هایی مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جدی‌تر به موضوع ورود کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها