مدیرعامل انجمن راویان خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

ارائه روایتگری به ۳۰ هزار زائر راهیان نور

آرانیان گفت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین در اردو‌های راهیان نور سال جاری، ۱۲۰ نفر از راویان جوان و پیشکسوت استان خراسان رضوی بعنوان راوی همراه و استقراری به بیش از ۳۰ هزار نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور خدمات روایتگری ارائه کردند.
کد خبر: ۶۵۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 17March 2024

«عباس آرانیان» مدیر عامل انجمن راویان فتح رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: در راستای نقش‌آفرینی راویان این انجمن در عرصه جهاد تبیین در اردو‌های راهیان نور سال جاری از آذر ماه تا ۲۰ اسفند، ۱۲۰ نفر از راویان جوان و پیشکسوت استان خراسان رضوی بعنوان راوی همراه و استقراری به بیش از ۳۰ هزار نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور که در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به خوزستان سفر کرده بودند خدمات روایتگری ارائه کردند.

وی افزود: راویان همراه از مبدا با کاروان‌ها همراه بوده و راویان استقراری از اردوگاه ثامن‌الائمه علیه‌السلام در معیت کاروان‌ها در مناطق یادمانی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کردند.

مدیر عامل انجمن راویان فتح رضوی ادامه داد: مدت زمان حضور راویان در کربلا‌های جنوب ایران از شش تا ۵۰ روز بود. از راویانی که در راهیان نور امسال حضور داشتند ۳۱ راوی جوان و ۸۹ راوی جزو پیشکسوت دفاع مقدس بودند.

مدیرعامل انجمن راویان خراسان رضوی: ارائه روایتگری ویژه ۳۰ هزار زائر راهیان نور/ تقویت بنیه علمی راویان اولویت انجمن راویان فتح رضوی در سال آینده است

آرانیان گفت: پیش‌بینی می‌شود با تکمیل آموزش‌های تئوری و بازدید‌های میدانی و تخصصی سال آینده تعداد راویان جوانی که به منظور روایتگری در مناطق یادمانی دفاع مقدس در جنوب حضور خواهند داشت به ۵۰ راوی برسد.

وی تصریح کرد: تقویت بنیه علمی راویان و تخصصی شدن روایتگری از اولویت‌های انجمن راویان خراسان رضوی در سال آینده خواهد بود.

مدیر عامل انجمن راویان فتح رضوی بیان داشت: چاپ مجدد کتاب‌های کار راوی ویژه مسیر‌های سه گانه بازدید کاروان‌های راهیان نور از دیگر اقداماتی است که برای تقویت راویان در سال آینده در دستور کار این انجمن قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار