در نشست مسئولین گروه‌های راویان در شهرستان‌ها مطرح شد؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه راویان در شهرستان‌های تابعه خراسان رضوی

با همکاری معاونت آموزش انجمن راویان فتح رضوی برای اولین بار دوره‌های آموزشی سطح یک و دو ویژه داوطلبان در شهرستان‌های تابعه استان تا پایان آبان‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ - 21September 2024

برگزاری دوره آموزشی ویژه راویان در شهرستان‌های تابعه خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در آستانه هفته دفاع مقدس، نشست مسئولین گروه‌های راویان در شهرستان‌ها و مشهد در دفتر راویان استان برگزار شد.

 در این نشست اهم فعالیت‌های شش ماهه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه در مورد برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت شش ماهه دوم با اولویت هفته دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور بحث و تبادل نظر شد و در ادامه چشم‌انداز ۲۵ ساله انجمن راویان فتح رضوی و تطبیق برنامه‌های جاری با بخش‌های چشم‌انداز مورد بررسی بیشتر قرار گرفت. 

همچنین در این نشست برگزاری دوره‌های آموزشی سطح یک و دو در شهرستان‌های تابعه استان برای اولین بار به مسئولین دفاتر در شهرستان‌ها ابلاغ شد و مقرر گردید این دره‌ها با همکاری معاونت آموزش انجمن راویان فتح رضوی تا پایان آبان‌ماه برگزار شود.

 برگزاری دوره آموزشی سطح سه و کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی راویان تا قبل از شروع راهیان نور از دیگر مصوبات این نشست بود.

بیان تجربیات موفق گروه‌ها، جذب راویان جوان و استفاده از ظرفیت راویان خواهر نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در حال حاضر ۲۳ شهرستان تابعه خراسان رضوی دارای دفاتر نمایندگی انجمن راویان فتح رضوی هستند. همچنین هفت گروه که یک گروه خواهران و یک گروه راویان جوان هستند در مشهد فعال هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها