رئیس هیئت مدیره موسسه شهید باقری:

روایتگری دقیق و مستند دفاع مقدس مانع تحریف این حماسه می‌شود

سردار جعفری گفت: اگر راویان دفاع مقدس، روایتگری را با جدیت بیشتری انجام دهند مانع تحریف رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از سوی دشمنان خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 12May 2024
به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «فتح‌الله جعفری» رئیس هیئت مدیره مؤسسه شهید باقری در دیدار با «عباس آرانیان» مدیرعامل انجمن راویان فتح رضوی به همراه جمعی از روایان جوان که در موسسه شهید حسن باقری انجام شد، با بیان خاطراتی از روزهای شروع جنگ به نقش تاثیرگذار رزمندگان خراسانی در محور غرب خوزستان به خصوص تپه‌های الله‌اکبر و لزوم معرفی هرچه بیشتر شهدایی همچون ولی‌الله چراغچی، مهدی خادم‌الشریعه، حسن علیمردانی، مهدی صبوری و رجبعلی آهنی اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان خراسانی با تدبیر شهید حسن باقری جلوی هجوم ارتش بعث عراق را گرفتند.
 
وی بر لزوم هم‌افزایی و تعامل بین طرفین این دیدار تاکید کرد و افزود: اگر راویان دفاع مقدس، روایتگری را با جدیت بیشتری انجام دهند مانع تحریف رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از سوی دشمنان خواهند شد.
 
در ابتدای این دیدار عباس آرانیان با ارائه گزارشی از عملکرد راویان جوان خراسان رضوی در راهیان نور ابراز داشت: آموزش و تربیت راوی جوان در دستور کار انجمن راویان فتح رضوی قرار گرفته و بصورت جدی پیگیری می‌شود.
 
در این دیدار راویان جوان استان خراسان رضوی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.
 
بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بازدید از موزه لانه جاسوسی آمریکا، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، زیارت مرقد حضرت امام خمینی (ره) و حضور در قطعه شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌ علیها از دیگر برنامه‌های سفر راویان جوان استان خراسان رضوی به تهران بود.
 
روایتگری دقیق و مستند دفاع مقدس مانع تحریف این حماسه می‌شود
 
روایتگری دقیق و مستند دفاع مقدس مانع تحریف این حماسه می‌شود
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار