در بیانیه انجمن راویان فتح رضوی آمده است:

حریت و استقلال بهای سنگینی دارد

انجمن راویان فتح رضوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه با عروج ملکوتیش، ولایت‌مداری و تکلیف را به قضاوت احرار گذاشت تا دنیا بداند حریت و استقلال، بهای سنگینی دارد که امتی مقاوم و جان‌برکف پای آن، خون‌های بسیار داده است.
کد خبر: ۶۸۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 01August 2024

حریت و استقلال بهای سنگینی داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، انجمن راویان فتح رضوی در بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد.

 متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله‌واناالیه‌راجعون

«وَ مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدقُوا مَا عَاهَدُوا الله عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن ینَتظر وَ مَا بَدَّلوُا تَبدِیلا»

دوباره ماجرای اطاعت و بندگی اسماعیل، قصهٔ مکرر تاریخ گردید و مجاهدی غرقه در خون، آرمان الهیِ «فاستقم کما امرت» را به رخ هرزگان ناپاک کشید. مبارز نستوهی که با عروج ملکوتیش، ولایت‌مداری و تکلیف را به قضاوت احرار گذاشت تا دنیا بداند حریت و استقلال، بهای سنگینی دارد که امتی مقاوم و جان‌برکف پای آن، خون‌های بسیار داده است. همان‌طور که اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش برای اصلاح دین پیامبر (ص)، هدایت مردم و استقرار عدالت، «بَذَلوامهجهم» کردند، اسماعیل‌ و ابراهیم‌های جان‌برکفی به قربان‌گاه عشق شتافتند تا تردید فرشتگان عالم به یقین خلیفة‌اللهی انسان صحه بگذارد.

بار دیگر دست منحوس صهیونیزم هرزه به جنایتی عظیم آلوده شد و قهرمانی از تبار حاج قاسم سلیمانی و حاج عماد مغنیه را به خاک‌وخون کشید تا با خیال خام خود، «لیطفئوانورالله بافواههم» را به معرض تماشا بگذارد. اما زهی خیال باطل که «والله متم نوره ولو کره‌الکافرونِ» قرآن، آرزوی کثیف‌شان را به مزبلهٔ تاریخ می‌سپارد و رسوای عام‌وخاص‌شان خواهد کرد.

ما راویان حماسه و نور، به تأسی از علی‌بن‌الحسین (ع) و زینب کبری (س)، راوی روحیه جهاد، شهادت و پیروزی دلسوزان و دغدغه‌داران انقلابی عالم هستیم و تا آخرین قطرات خون پای ارزش‌های امامین انقلاب و شهدای محور مقاومت در دنیا خواهیم ایستاد. 

بدین‌وسیله ضمن محکومیت رژیم جعلی بچه‌کش صهیونیست، شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس «دکتر حاج اسماعیل هنیه» را به همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت می‌گوئیم و با عهدی که با شهیدان‌مان بسته‌ایم تا پای جان وفادار خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار