نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ترور اسماعیل هنیه نشانه استیصال رژیم غاصب صهیونیستی است

حجت الاسلام «قریشی» گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب اسرائیل در ترور «اسماعیل هنیه» نشان‌دهنده ضعف و استیصال این رژیم منحوس است.
کد خبر: ۶۸۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 01August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در آیین محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در ارومیه اظهار داشت: ۱۰ ماه است که رژیم صهیونیستی مردم بی دفاع غزه را آماج حملات سنگین قرار داده که این ددمنشی‌ها با حمایت تام و تمام آمریکا و کشور‌های غربی صورت می‌گیرد.

وی گفت: این جنایت‌ها به طوری است که در طول تاریخ زندگی بشر، هیچ سندی مبنی بر این گونه جنایات در نقاط مختلف دنیا وجود ندارد.

حجت الاسلام قریشی با ابراز تاسف از تماشای این جنایت‌های بی سابقه توسط دولت‌های مدعی حقوق بشر در دنیا افزود: همه آنهایی که داعیه حقوق بشر دارند، ایستاده اند و می‌بینند و این سکوت و نظاره نشان می‌دهد که از این جنایت‌ها پشتیبانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: متاسفانه در این مدت، از کشور‌های اسلامی هم تحرکی در مقابله با این جنایت‌ها ندیده ایم در حالی که باید کشور‌های اسلامی در میدان حاضر می‌شدند.

حجت الاسلام قریشی گفت: اگر کشور‌های اسلامی به صورت جبهه واحد اعلام موضع می‌کردند، این جنایت‌ها انجام نمی‌گرفت.

وی با تقبیح اقدامات رژیم اشغالگر قدس در انجام ترور در نقاط مختلف منطقه افزود: این اعمال رژیم صهیونیستی نشانه استیصال این کشور است؛ رژیمی که داعیه قدرت اول نظامی منطقه را دارد، ۱۰ ماه است که نتوانسته به یک گروه شبه نظامی در منطقه‌ای محدود غلبه کند و همین امر آنها را درمانده کرده است.

این مسئول گفت: انجام ترور توسط این باند جنایتکار به این علت است که در جبهه نظامی به مقاصد خود نرسیده اند و برای اینکه بتواند از فشار نجات یابند، این ترور‌ها را انجام می‌دهند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده اظهار داشت: همین اعمال و ترور‌ها مقدمه‌ای برای از بین رفتن این رژیم منحوس است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به علت دست زدن به این ترور و تعرض و تعدی به جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با عنایات الهی و هدایت مقام معظم رهبری، رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی جواب دندان شکنی به این جنایت خواهند داد.

وی تاکید کرد: مجازات تعدی کننده، وظیفه شرعی ماست و طبق آموزه‌های اسلامی باید این کار انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار