در بیانیه انجمن راویان فتح رضوی به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است؛

دفاع مقدس احیاگر عزت ایران شد

انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۹۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 23September 2024

دفاع مقدس احیاگر عزت ایران شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن سالگرد دفاع مقدس، انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانه‌ای این حماسه را تبریک گفت.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه هو شانه
وذکرهم به ایام‌الله

تقویم تاریخ شفاهی ملت‌ها و کشور‌ها سرشار از وقایع و حوادث درس‌آموز است.

هفته دفاع مقدس که پیش روی ماست نیز یکی از ایام‌الله و برهه‌ای از مقاطع بزرگ تاریخی این کشور کهن به‌شمار می‌رود که همواره بسان تابلو بسیار عظیمی می‌درخشد.

این درخشش وقتی موضوعیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم در طول دویست سال گذشته بیش از دو برابر مساحت فعلی این کشور طی قرارداد‌های ننگین توسط پادشاهان بی‌کفایت به تاراج رفته است.

از این جهت هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و بهترین درود‌ها را نثار فرزانگان سلحشوری می‌نمائیم که در آسمان عزت و غیرت دینی ستاره شدند و با ایثار و فداکاری سرمایه عظیمی از حماسه را برای تاریخ به یادگار نهادند.

انجمن راویان فتح رضوی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی همچون گذشته مشعل‌دار و تصویرگر روز‌های خون و خطر در حوزه تبیین و روایتگری می‌باشد.

ایام شکوهمند هفته دفاع مقدس را به فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و تمامی فرماندهان، رزمندگان، آزادگان و جانبازان و خانواده معزز شهدا و امت حزب‌الله تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها