مدیرعامل انجمن راویان فتح رضوی خبر داد؛

روایتگری در ۱۲۰۰ نقطه از خراسان رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس

آرانیان گفت: طی روز‌های ۲۹ شهریور تا هفتم مهر سال جاری؛ راویان جوان و پیشکسوت مشهد و شهرستان‌ها انجمن راویان فتح رضوی در بیش از هزار و ۲۰۰ مکان فرهنگی و دولتی و همچنین یادواره‌های شهدا حضور پیدا کردند و به روایتگری پرداختند.
کد خبر: ۶۹۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 01October 2024

روایتگری در ۱۲۰۰ نقطه فرهنگی و دولتی در خراسان رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس«عباس آرانیان» مدیرعامل انجمن راویان فتح رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی در تشریح فعالیت‌های این انجمن در چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: به یاری خدا و تلاش جهادی راویان جوان و پیشکسوت استان؛ جهاد تبیین و نهضت روایتگری متفاوتی با سال‌های قبل در هفته دفاع مقدس سال جاری انجام گرفت، به طوری که طی روز‌های ۲۹ شهریور تا هفتم مهر ماه راویان جوان و پیشکسوت مشهد و شهرستان‌ها با حضور در بیش از هزار و ۲۰۰ مکان شامل مسجد، مدرسه، اداره، سازمان، دانشگاه، حوزه علمیه، پایگاه‌های بسیج و یادواره‌های شهدا به روایتگری پرداختند.

وی افزود: روایتگری در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و راویان استان توانستند یک بار دیگر خاطرات و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را برای نسل نوجوان و جوان و سایر آحاد جامعه بیان کنند.

مدیرعامل انجمن راویان فتح رضوی درباره گستره فعالیتی این انجمن گفت: انجمن راویان فتح رضوی دارای ۲۳ نمایندگی و گروه در شهرستان‌های خراسان رضوی و همچنین هفت گروه برادر و یک گروه راویان خواهر در مشهد است. در روایتگری‌های هفته دفاع مقدس تنها از ظرفیت حدود ۲۳۰ نفر از راویان بهره‌گیری شده است. راویان جوان و راویان خواهر؛ در هفته دفاع مقدس امسال نیز همراه با راویان پیشکسوت همراهی و همکاری خوبی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها