معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

مسابقه قرآنی روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار می‎‌شود

«زارعی» گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی به صورت روزانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 19March 2024
مسابقه قرآنی روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار می‎‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «نبی اله زارعی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز در نشستی مجازی با خبرنگاران از برگزاری مسابقات قرآن روزانه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: محتوای این مسابقات از آیات ۳۰ جز قرآن کریم است که سئوالات هر جزء متناسب با آن روز انتخاب و به صورت چهار گزینه‌ای در پیام‌رسان ایتا بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان تا همان روز فرصت پاسخگویی دارند.
 
وی تصریح کرد: این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که پس از هر ده روز به ۳ نفر که مشارکت بیشتری داشته‌اند و جواب صحیح ارسال کرده‌اند به قید قرعه ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.
 
زارعی در ادامه از پویش قرائت قرآن کریم به نیابت از شهدا خبر داد و افزود: پویش قرائت یک جز در هر روز به نیابت از یک شهید از اول ماه مبارک رمضان آغاز شد که در پایان این پویش به قید قرعه به ۵ نفر هدایایی اهدا می‌شود.
 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: برگزاری محفل حضوری انس با قرآن به همراه صرف افطاری، معرفی شهدایی که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیده‌اند همراه با دعای روزانه این ماه مبارک، برگزاری محفل حزب‌خوانی به صورت مجازی هر شب راس ساعت ۲۰، پخش تفسیر دعای روزانه ماه مبارک رمضان آیت‌الله مجتهدی، برگزاری مسابقه عکاسی ویژه دانش آموزان با موضوع سفره سحر و افطار با شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ماه مبارک است.
 
این مقام مسئول در پایان سخنان خود بیان کرد که متقاضیان جهت شرکت در مسابقه روزانه می‌توانند در کانال ایتا به شناسه https://eitaa.com/kanon۱۴۰۳ عضو شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار