فرمانده سپاه دشتی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمنان در مقابله با عزم و اراده ملت ایران همواره شکست خورده‌اند

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» گفت: دشمنان که در مقابله با ایمان، عزم و اراده پولادین این ملت بزرگ، همواره شکست خورده‌اند می‌کوشند تا با تضعیف اقتصاد و نابودی تولید داخلی، ایمان و امید مردم را هدف قرار دهند.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 21March 2024

دشمنان که در مقابله با  عزم و اراده ملت بزرگ ایران همواره شکست خورده‌اندسرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر ضمن تبریک سال ۱۴۰۳ و گرامیداشت روز‌های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:  در هم آمیخته شدن شمیم دلگشای بهار طبیعت و عطر خوش بهار دل‌ها بدون تردید سرشار از خیر و برکت بوده و این تقارن زیبا فرصتی ارزشمند و کم نظیر جهت نوسازی روح و خودسازی معنوی است.

وی در این خصوص تاکید کرد: سال جدید به گوهر سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» آراسته شده و تأمل در این نامگذاری گویای اهمیت مسأله اقتصاد در عزت و سربلندی کشور خواهد بود.

فرمانده سپاه دشتی افزود: دشمنان که در مقابله با ایمان، عزم و اراده پولادین این ملت بزرگ، همواره شکست خورده‌اند می‌کوشند تا با تضعیف اقتصاد و نابودی تولید داخلی، ایمان و امید مردم را هدف قرار دهند و تنها راه تحول در این عرصه حیاتی، جهش تولید و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی است.

سرهنگ پاسدار زارعی تبار با اشاره به حضور دشمن شکن مردم شهرستان دشتی در عرصه های مهم سال گذشته ابراز داشت: مردم  شهرستان  همراه با سایر مردم سراسر کشور با حضور پر شور و دشمن شکن خود در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی مانند یوم‌الله ۲۲ بهمن و خصوصا مشارکت خیره کننده ٧٣درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب سرافرازی جمهوری اسلامی و خشنودی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و نامیدی دشمنان این ملت شدند. 

وی همچنین افزود: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را محضر بزرگ بسیجی عالم، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف شهرستان دشتی خصوصا خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان جهاد و شهادت، تبریک عرض نموده، امیدوارم سال ۱۴۰۳، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای ملت سرافراز ایران بوده و احسن حال برای همگان تقدیر گردد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها