آیت‌الله مکارم شیرازی:

پایداری مردم یمن در برابر دشمنان به پیروزی منجر می‌شود

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر اینکه پیروزی مؤمنان سنتی الهی است و نتیجه مقاومت مردمی یمن در مقابل حملات متجاوزان سعودی پیروزی خواهد بود، گفت: دنیا می‌داند که مردم یمن مظلوم واقع شده‌اند.
کد خبر: ۶۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ - 10January 2016

پایداری مردم یمن در برابر دشمنان به پیروزی منجر می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سید شمسالدین شرفالدین رئیس انجمن علمای یمن و جمعی از رؤسای مجالس مختلف یمن ضمن اظهار خرسندی از این دیدار ابراز امیدواری کرد که سفر این هیئت علمایی به ایران برای ملت و برادران یمنی مثمرثمر واقع شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به تجاوز ظالمانه آل سعود به مردم بی گناه یمن اظهارداشت: ما برای شما شبانهروز دعا میکنیم که بر دشمنان پیروز شوید و مطمئن باشید که پایداری شما نتیجهای جز پیروزی نخواهد داشت و دشمن تکفیری در این مدت اخیر متحمل شکستهای پیاپی در سوریه و عراق شده و انشاءالله در یمن نیز نتیجهای مشابه رقم خواهد خورد.

آیتالله مکارمشیرازی با تاکید بر اینکه پیروزی مؤمنان سنتی الهی است و نتیجه مقاومت مردمی یمن در مقابل حملات متجاوزان سعودی پیروزی خواهد بود، افزود: دنیا میداند که مردم یمن مظلوم واقع شدهاند و آل سعود به این ملت بیگناه ظلم میکند اما دلارهای نفتی، حاکمان سیاسی و سازمانهای بینالمللی را مورد تاثیر خود قرار داده است.

وی با اشاره به نزدیک بودن برگزاری کنگره دوم «مقابله با خطر جریانهای افراطی و تکفیری» خاطر نشان کرد: امیدواریم برنامههای کنگره به جنایات و تجاوزهای آل سعود در یمن نیز بپردازد و شاهد حضور فعال علمای یمن در این کنگره باشیم.

این مرجع تقلید در پایان این دیدار صمیمانه از هیئت علمای یمن خواست که سلام و دعای ایشان را به ملت مقاوم و فداکار یمن برسانند.

نظر شما
پربیننده ها